Het is echt drama met Sophie ( ik denk een kiesje ) niks is goed alles is maar heel kort leuk...en maar willen staan en dan staat ze gaat ze echt gillen en dreinen...steekt ze haar handjes uit van pak me,pak ik haar op is het weer niet goed wurmt ze zich zo snel mogelijk los...en dan weer huilen...alles wat ze ziet wilt ze hebben,krijg ze het niet huilen gillen pff... Ze kon zich echt altijd goed vermaken,maar nu is het echt drama....ben blij als ze gaat slapen ( tot nu toe gaat dat wel goed ) Ik komk echt nergens aan toe...ook doet ze steeds dingen die niet mogen en luisteren ho maar.... Herkent iemand dit met 1 jaar? Groetjes, _________________ Geboorte 4440 gr en 55 cm. 05-02-08 10.425 gr en 78,5 cm. Bijna JARIG! Het kriebelt een beetje voor een broertje of zusje! Naar boven
Jahoor! ik! Het wisselt hier per dag zo'n beetje, maar het gedrag dat jij omschrijft herken ik wel bij Yara! Ze heeft af en toe ook een behoorlijk kort lontje.. vooral die handjes in de hoogte steken, en dan gelijk toch weer iets anders willen.. Vermoeiende fase, maar hij zal wel weer voorbij gaan denk ik
ja hoor heel herkenbaar.... met 13 en 15 mnd hebben zo ook weer een sprong.... ff geduld en het is weer over.....
En laat ik nu net met Jelina in die 15 maanden sprong zitten. pfff vermoeiend af en toe. Maar ja, hoort erbij en gaat ook weer over.
hier ook precies hetzelfde! ik ben echt op aan het raken het is zo vermoeiend! niks is goed de box niet gewoon op de grond niet op schoot niet. eten wilt ze ook niet echt of ze heeft nog last van het elf maanden sprongetje of het zijn de kiesjes of het is gewoon weer een nieuwe periode. jullie ook succes hiermee!
Heeeeeeel herkenbaar! Hier exact hetzelfde Zal wel de sprong zijn denk ik....en hier dan ook nog tandjes die maar niet willen doorbreken