Overdreven met ogen knipperen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Melsss, 16 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melsss

Melsss Actief lid

7 mei 2014
    211
    0
    16
    Hoi, vraagje...

Mijn zoontje is 14 maanden en sinds een paar dagen knippert hij heel overdreven met z'n ogen. Knijpt ze echt dicht en doet ze dan weer open.
    Heeft iemand dit ook gehad met haar kindje?
    Ik weet niet zo goed of het nou een tic is of dat hij slecht ziet. Hij heeft dit nooit eerder gedaan.

2. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Ontdekking wellicht? Als je denkt dat hij slechter ziet zou ik dat inderdaad even laten uitsluiten, maar persoonlijk (voor zover dat kan) denk ik dat hij het gewoon 'leuk' vind om te doen.

3. evelienharmsen

evelienharmsen Actief lid

15 jan 2013
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deed mijn zoontje toevallig ook op dezelfde leeftijd!!! Hij deed het af en toe en een maand lang. Nu doet hij het niet meer haha. Grappig he, het is dus inderdaad een uit probeersel ofzoiets geweest.

4. Miss M

Miss M Fanatiek lid

19 mrt 2012
    2.389
    597
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Mijn zoontje doet dat nu ook een paar maandjes.
    Meestal als hij iets niet wil. Hij ziet er dan echt uit alsof hij wil zeggen: oh nee he, heb ik dan nooit eens rust...... haha

Hij doet het dus echt in specifieke situaties en niet continue, dus ik denk niet dat het een tic is.

En zolang hij als hij staat een mier over de grond ziet kruipen en deze in 1 beweging kan pakken, maak ik me geen zorgen over zijn zicht ;)

5. kwebbel17

kwebbel17 Niet meer actief

Jep hier ook gedaan! Vond t zo schattig :D nu doet ze t jammer genoeg niet meer!

6. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Opa had geprobeerd hem te leren knipogen
    toen heeft mijn zoontje het een paar keer gedaan. Dus ik denk en fase van ontdekken dat het kan

7. Melsss

Melsss Actief lid

7 mei 2014
    211
    0
    16
    Ja misschien maar even aankijken. Ik merk dt het vooral is wanneer de tv hier in huis aanstaat, dan gaat ie zo overdreven knipperen en nu ook met z'n ogen knijpen.

Deel Deze Pagina