hallo allemaal Ik heb een beetje vreemd verhaal misschien maar misschien zijn er mensen die me wat hoop kunnen geven, het zit namelijk zo. Mijn man en ik proberen vanaf aug zwanger te raken maar dit is tot nu toe nog niet gelukt jammer genoeg. We hebben 9 aug een afspraak bij de huisarts omdat mijn man zijn zaadballen niet zijn ingedaald en dat dit misschien de oorzaak is van ons kinderloosheid. De kans op een spontane zwangerschap is maar 30% volgens het internet dus dat is maar erg klein. Ik moest even mijn verhaal kwijt en misschien zijn er mensen die me hoop kunnen geven. liefs elisabeth
Hoi, ik heb er geen ervaring mee maar wil je even veel sterkte en succes wensen. 30% is nog altijd 30% moet je maar denken!
http://www.stilverlangen.com/aandoeningman/nietingedaalde.php mischien heb je iets aan bovenstaande site meid. heel veel succes in ieder geval...
Hoi Elisabeth (en naamgenoot!), Misschien kan ik je een beetje hoop geven: ik ben het resultaat van niet ingedaalde zaadballen. M.a.w. mijn vader had dat dus (één bal was verdroogd, de ander was redelijk). Mijn ouders hebben 3 jaar op mijn komst moeten wachten, maar hebben wel 3 kindjes gekregen. En dat is 26 jaar terug... Natuurlijk zal het per man verschillen, maar ik wilde je dit toch even laten weten. Sterkte joh, lijkt me vreselijk om in die onzekerheid te zitten, Eliza(beth)
@Eliza Dat vind ik erg hoopgevend voor elisabeth22! Toevallig dat jullie dezelfde naam hebben, maar ik geloof niet zo in toeval..het heeft vast een reden Hoop doet leven!! Mirre
bij mijn mannetje kwamen ze er achter toen hij 8 jaar was dat er 1 niet was ingedaald hij is toen geopereerd maar hij zou even goed nog babytjes kunnen verwekken succes toegewenst
Mijn man is hier vroeger ook aan geopereerd, maar dat schijnt geen gevolgen te hebben als je kinderen wil gaan verwekken.. Liefs, Jorietje
Ik ben blij om te lezen dat er meerdere mannen zijn waarbij er 1 of allebei zijn zaadballen niet zijn ingedaald.Bij mijn vriend is dat ook aan 1 kant en nu las ik dat we toch 70%kans hebben om op een natuurlijke wijze zwanger te worden!Das nog altijd heel hoopgevend
Ik weet er helemaal niks vanaf, maar wil je wel veel succes en sterkte wensen. Laat je ons weten wat de dokter heeft gezegd?
elisabeth22 ik zie 2 dagen overtijd net als ik klopt het hoop het voor je succes morgen bij de HA hoop dat je goed nieuws krijgt gr maria
hallo daar ben ik weer we zijn gister naar de huis arts geweest en die heeft ons doorgestuurd naar het zieken huis mijn man zijn zaad word na gekeken en nu maar afwachten wat daar de uitstlag van is liefs mij ps jullie horen het nog wel