Ik zat net bij hun op de site nu heb ik een HEEEL gaaf jurkje gezien. Maar ik ben benieuwd hoe de maten vallen. Ik heb normaal maat 46/48 maar dit jurkje is net maat 50 valt hij klein bestel ik hem ben er helemaal verliefd op.
Ik heb ooit bij Asos in Engeland een jurk gekocht, en die viel klein. Probleem is alleen dat Asos volgens mij geen eigen merk is, maar allerlei verschillende merken verkoopt (althans, dat was het geval in Engeland). Daardoor kun je er niet van op aan dat alles dan automatisch klein valt.
Hoi Jessi, Ik heb wel eens wat besteld bij Asos. Goede service en snelle verzending! Had het pakket niet zo snel verwacht omdat het uit het buitenland moet komen, maar had het na 3 dagen al De kleding valt klein. Ik heb normaal maat xs of 34. Broek besteld in maat s en paste perfect. Succes!
Haha, die jurk heb ik ook. Er staat een maattabel op de site. Die klopt heel goed. Dus gewoon jezelf even opmeten en je weet of de maat klopt. Ik heb in NL meestal maat 48 en bestel bij Asos jurken en broeken altijd in maat 22 (50) en shirts in maat 20 (48). Verder is de service heel goed en heb je het nog best snel binnen.
Hij is besteld heb net even de creditcard van manlief gajat. hij is voor de 7de binnen ben benieuwd heb hem in maat 48 besteld aangezien ik normaal maat 46 van jurkjes heb durfde ik niet voor maat 50 te gaan.
Hij is voor de leuk op een terrasje in de lente oid. stel leuke ballarina's er onder en een mooie tas en we kunnen shoppen met een zwart vestje er over. Maar kan hem ook bewaren voor een bruiloft in juni. (maar daar heb ik ook al 2 andere voor hangen)
Ik vind hem super. Zéker ook een mooie kleur voor de lente/zomer. Goede aankoop. Ik hoop dat hij past/bevalt!
Had hem vandaag in de post. Hij valt prima. Maat 48 maar hij is best klein. Dus hij zit heel mooi hij is helemaal geweldig mooie stof en kleur. De service was super snel en correct kreeg keurig een mailtje dat hij vandaag gebracht zou worden.
Ik heb ook een hele goede ervaring met ASOS, heb er deze positiejurk gekocht ASOS Maternity | ASOS Maternity Tie Waist Tunic Dress at ASOS Ook nog eens in de aanbieding, dus omgerekend 17 euro inclusief verzenden. Daarvoor kun je in NL niet shoppen, zeker niet bij die gare P.renatal. Had de jurk in 3 dagen in huis, echt super! TS, vind die jurk die jij hebt gekocht ook echt super! Heel vrolijk, mooie kleur!