ik heb maandag een positieve ovulatietest gehad van clear blue digitaal, en had s,morgens wat slijm gezien, en s,middags getest. nu hebben we zaterdag,maandag en gisteren geklust. gister ochtend heb ik een eisprong gehad denk ik, want kreeg ineens erge steken in me buik, en naar een half uurtje was het ineens weg. maar me tempratuur was vanmorgen 36,4 en gisteren 36,3. hoe kan dit dan? want ik heb toch een eisprong gehad? en ik merkte nog iets gisteren, na het klussen ben ik nog even blijven liggen, en toen voelde ik kleine steekjes even onderin me buik aan de linker kant, wat zou dat kunnen zijn? en als ik zwanger zou zijn, wanneer zou je dan iets kunnen gaan voelen? nu is het nog te vroeg om iets te voelen denk ik, ik voel me in ieders geval net als anders. ben benieuwd naar jullie reacties dit is voor ons de 1e ronde. ik ga er maar niet vanuit, want het kan vaak lang duren heb ik gelezen.
het kan idd zijn dat je ei in gesprongen gister. maar dan moet je de temp van de aankomende drie dagen in de gaten houden. als deze alleen maar stijgt en hoog blijft tot je nod dan weet je dat je je ei sprong idd heb gehad. je kan idd wat voelen in je onderbuik. maar denk niet dat het zo zeer hoeft te zijn van ei sprong of iets. het kan gewoon je lichaam zijn die je voelt. normaal letten we er niet zo op tenzij we zwanger proberen te worden, dan is iedere steek of kramp gelijk iets. maar dat zegt dus helemaal niks. het is gewoon even afwachten meid. we zitten in het zelfde schuitje heb hoop ik gister ook me ei gehad. last van misselijkheid en gevoelige tepels maar dat zegt niks. helaas. dus we wachten rustig af!!!!
oké dan, het zijn wel allemaal spannende tijden he, we zijn allemaal zo benieuwd of het gelukt zou zijn we hopen daar maar op, meer kunnen we niet doen. maar wij hebben zaterdag,maandag een gisteren gekust, zijn dat wel goede dagen geweest? had maandagmiddag een positie ovulatietest, en ook slijm gezien. maar vanmorgen zag ik ook wat slijm. zouden we vanavond nog een keer klussen? of heeft dat niet zoveel nut als . ik gisteren me ei zou hebben gehad, misschien heb ik later mee ei gehad?. ik ben gisteren wel iets later naar bed gegaan want had een verjaardag. maar vanmorgen wel op dezelfde tijd getempratuurt. hij was maar 0,1 graag hoger.
ik zou er idd nog een klus bij doen als ik jou was. doe ik namelijk ook hhahaha. je weet maar nooit!! ik klus nu al 6 dgn achterelkaar juist omdat me temp nog nooid zo mooi is geweest als nu!!
ja zeker dat is zo haha, normaal tempratuur ik rondt 6 uur s,morgens. maar vanmorgen heb ik om half 8 gemeten, want ik moest wat later beginnen vandaag. en vanmorgen was het ineens verhoogd naar 36,9 graden. is dit goed? of heeft de tijd er ook mee te maken? want maandag moet ik om 4 uur uit bed want moet heel vroeg beginnen.
`hey meid goed nieuws je ei is gister geweest. die van mij ook. ik heb wel op de zelfde tijd getempt en deze was vanochtend 36.8. dus alles loop nog volgens plan hahhaha. nou hopen dat de temp hoog blijft de aankomende dagen want dan weet je zeker dat je ei gister is geweest. spannende tijden meid op het wachtbankje. zolang je tempt net na het ontwaken in bed, is je temp betrouwbaar. het is idd beter als je het rond de zelfde tijd doet. maar bij mij verschilt het ook wel eens een uurtje eerder of later. maar het verschil zou nooit zo groot zijn hoor.
ja haha was ineens blij vanmorgen toen ik zag dat de temperatuur omhoog was gegaan, hoop dat hij zo mooi hoog blijft.en wanneer heb jij je NOD? dan zitten wij ongeveer op hetzelfde rijtje toch? , want ik heb gisteren ook mee ei gehad. wat spannend allemaal , we zijn zo benieuwd, dit is onze eerste ronde en van.jullie? want ik tempratuur alsof gelijk als ik wakker wordt en nog in bed lig
mijn nod is volgend mij 12 juni dus die van jou dan ook toch??? ligt aan je lf maar even uitgaand van 14 dagen natuurlijk hahhahah het aftellen in begonnen meid nu hopen dat we allebei snel een posi test mogen hebben
Ik heb, voor ik zwanger raakte, mijn ei ook voor de eerste keer gevoeld. Natuurlijk die avond geklust maar heb verder niets meer gevoeld, ook geen temp verhoging, niets. Dacht dat me kansen verkeken waren toen ik rond mijn nod flinke ongie krampen kreeg. Maar na een week geen bloed en toch maar getest, hartstikke zwanger! Ik wil hiermee aangeven, dat ieder lichaam anders werkt en je jezelf niet moet vastbijten aan temp of pijntjes! Dat is iets waar ik nu achter ben. Dames heel veel succes deze ronde!
xiomara113: ja zeker! we hopen snel op een positieve test! want dit is ook jullie eerste ronde? ja die van mij is ook 12 juni ben zooo benieuwd haha tot nu merk ik eigelijk nog helemaal niks, want ik heb gelezen dat je een week na je eisprong licht bloedverlies kan hebben vanwege een innesteling, maar dat dat ook niet bij iedereen hoeft voor te komen, ik voel me net als anders, haha, maarja is ook nog geen week geleden dat we onze eisprong hebben gehad. heel soms voel ik lichte steekjes onder in me buik, maar niet de hele dag door. maarja dat kan ook weer heel wat anders betekeken haha, we wachten het wel af, spannend veel succes meid! Lindsey89: Gefeliciteerd met je zwangerschap! ja ieder lichaam is anders en vaak denken we aan de symptomen die je kan krijgen bij een zwangerschap maar soms hoeft dat dus helemaal niet, en dan verwacht je het ook niet, mijn tempratuur is wel verhoogd, van 36,4 naar 36,9 en nu schommelt het de ene dag van 36,9 naar 36,7 en weer terug, maar hij is niet meer lager geweest. dit is onze eerste ronde, en vindt het wel spannend allemaal, haha allemaal afwachten tot de NOD we hopen op goed bericht, maar ik probeer is niet altijd aan te denken, want mag er niet vanuit gaan omdat het ook pas onze eerste ronde is, maarja we hopen natuurlijk wel op, als het volgende week is zal ik het jullie laten weten dat het is geworden, ongi of niet, haha
helaas toch nee ei sprong. ik ben nu anderhalf jaar bezig dus nee geen eerste ronde hahhaha. me temp dacht na 2 dagen van goh laat ik weer eens naar beneden schieten nu al twee dagen. duss helaas....kan wel janken
ow dat is al een tijdje dan, maar kan het niet zo zijn dat je wel een eisprong heb gehad, maar dat de temperatuur schommelt? want bij mij is het van 36.4 naar 36.9 gegaan,en de volgende dag was het 36.7, en daarna weer 36.9 en het schommelt wel van dag tot dag,heb ik dan wel of geen eisprong gehad? het komt echt goed meid!dit is nu onze eerste ronde, en ik denk ook vaak wie weet hoelang het kan duren.maar alle mensen op de hele wereld zijn zo geboren, dus dan komt het echt goed meid ook bij jullie want gebruik je ook foliumzuur? ik slik nu compleet mama van davitamon, en tarwekiemolie