Hallo lieve dames, Ik ben nieuw hier, aangenaam Gaya. Wie van jullie heeft ook deze ervaring: Ik ben nu 15 dagen overtijd en heb in de eerste week 3 x negatief getest ben bij de dokter geweest eergisteren, weer negatief en deze gaf aan dat ik nog zeker 2 weken moet wachten. Ik was veel te vroeg om iets aan te tonen, gaf hij aan. Dat is natuurlijk erg vervelend als je in spanning zit te wachten. Mijn cyclus is altijd 26/28 dagen en in juli is mijn koperspiraal verwijderd waarna ook stabiele cyclus behouden. Verder geen rare dingen, medicatie, rare diensttijden, overmatige stress etc.. waardoor de menstruatie kan verschuiven. 1e twee maanden wel wat meer met de zwa wens bezig geweest, maar eigelijk gewoon maar losgelaten afgelopen maand en lekker geleefd en gedaan, zonder al te veel stil te staan bij zwa wens. Juist om schijn zwa te voorkomen. Iemand ook de ervaring dat pas later positief werd getest? Groetjes, Gaya
Sorry meid, ik kan je hier mee niet helpen! Ik hoop voor je dat het snel een posi test wordt! Succes!
Hallo FBDB, Dank voor je steun! Ik heb besloten om me niet meer gek te laten maken door testen, door telkens er mee bezig te zijn. Ik ga volgende week lekker op vakantie en ga pas na mijn vakantie de 22e weer testen. Dan is het echt de ultimate test voor mij ! Hou jullie op de hoogte hoor! Wie weet wat er nog van kan komen. Ben al blij dat ik het kan delen met iedereen hier die ook in spanning wacht
Overigens is het wel typisch. Ik heb nu een banner van Zwangerschapspagina onderaan mijn bericht staan.
Hoe heb je je NOD berekent dan? Misschien gaat je banner van een ander getal uit als gemiddeld aantal dagen per cyclus?:S M.b.t. de negatieve testen: zelf geen ervaring mee, maar heb wel begrepen dat het kan dat je pas laat positief test.
Hallo Nelle, Mijn NOD als volgt berekend (althans via de computer een kalender uitgedraaid destijds). Ik heb een cyclus van 26 dagen. Ik zou 21 oktober mijn NOD hebben, reken maar uit. Ik heb bij het maken van het bannertje expres 27 dagen genomen, gewoon slag om de arm, maar hij geeft minder aan. Op zich niet belangrijk hoor.. Maar goed nog steeds in afwachting, met andere gekke klachten als nu liespijn aan de linkerkant, wat trekt naar mijn been...
OH..nou dan weet ik het ook niet haha. Ik heb zelf geen banner, ik snap daar niks van vervelend van je klachten..ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt Fijne vakantie gewenst in ieder geval!
Bah dat lijkt me ook erg zeg! Steeds een regelmatige cyclus, ben je dan overtijd, krijg je steeds negatieve testen!! Echt rot voor je meid! Ikzelf zit pas in de 1e ronde.. ofja ben aanhet wachten op mijn onttrekkingsbloeding.. dus kan er (nog) niet over meepraten. Heel veel succes en laat je ons iets weten?
ik weet van een vriendin van mij dat ie de eerste 9 wkn negatief testen en toen ze positief had bleek ze al 10 wkn zwanger.fijne vakantie en na de tijd nog een testje doen
Kijk er is nog hoop!! Ik heb nog een chkpunt; als ik op vakantie ben zou ik rond de 14e normaal gesproken weer mijn meno hebben. Als ik dan ongesteld wordt dan heb ik gewoon een meno overgeslagen. Als ik niet ongesteld ben, dan heb ik weer meer hoop dat ik na mijn vakantie wel positief test ))))) Maar onzeker blijft het wel ..