Pfff, en het is pas ronde 1...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jess1986, 4 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    Ik ben nog steeds op mijn onttrekkingsbloeding aan het wachten.. normaal gesproken als ik op zaterdag stopte met de pil, dan werd ik op woensdag ongesteld.. nu ben ik donderdag al gestopt en ik ben nu nog niet ongi! Ik snap er niets meer van.. nou moet ik wel zeggen dat ik heel erg slecht ben geweest met de pil de afgelopen maand! Ik heb de pleister pil en ik heb hem maar een paar dagen op gehad.. en ik meen dat ik mijn eisprong heb gevoeld.. En flinke steek aan de rechterkant die uitstraalde naar mijn lies.. nog nooit eerder gehad, maar dat komt natuurlijk door de pil :) Ik denk dat mijn lichaam helemaal van slag is en dus nu niet meer weet wanneer die ongi moet worden.. zucht.. ik haat (net zo als jullie ;) ) wachten :p Ik voel me heel normaal, alsof ik aan de pil zit. Ben niet misselijk, geen ongikrampen geen pijnlijke borsten! Normaalgesproken voordat ik ongesteld moet worden heb ik super pijnlijke borsten en nu dus niet.. :S Erg vreemd allemaal! Wel moet ik erbij zeggen dat ik sinds zaterdag die capsules van de Etos slik.. zou het daar door komen..??

2. Pluizje

Pluizje Bekend lid

31 okt 2011
    661
    14
    18
    Hier ook half oktober gestopt met de pil! Heb ervoor al een periode van 6 maanden gehad dat ik gestopt was, maar helemaal niks, nada! Had toen wel veel stress erbij ook omdat k ging trouwen, en volgens de dokter was het normaal. We wilden toen nog niet proberen, dus ben weer 3 maanden terug aan de pil gegaan. Toen had ik dus 3 maanden achter elkaar ontrekkingsbloed.. ook niet fijn!!
    Nu gestopt en heb helemaal geen ontrekkingsbloed gehad na t stoppen, maar nu wel steeds kramp / slijm / steken / moe / hoofdpijn. Had ik de eerste keer stoppen geen last van, dus ik weet echt niet wat er met me aan de hand is haha! Ik ga er maar gewoon van uit dat het van het opnieuw ontpillen komt!

Voor alle meiden die ook aan het wachten zijn, ik duim voor jullie!

3. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    Pfff... konden we het ontpillen maar afschaffen en de symptomen voor zwangerschap maar wat duidelijker maken ;)

4. Jess1986

Jess1986 Actief lid

28 sep 2011
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ sweetlove80:

Wat erg voor je zeg dat je al 90 dagen aan het wachten bent. Hoop dat je snel of ongesteld wordt of zwanger bent en niet naar de gynacoloog hoeft. Ik duim voor je!

@Kiewie:

Dat is echt apart. Misschien dat het anders is omdat je met die pleisters plakt en niet echt slikt? Ik weet het ook niet hoor... Misschien toch een keer test doen? Misschien is het al gelukt toen je je eisprong dacht te voelen.

Mijn lichaam is ook flink in de war, begin het vermoeden te krijgen dat ik gewoon een cyclus heb overgeslagen aangezien ik normaal altijd een korte cyclus had en er nu precies 28 dagen tussen de twee zit dat ik dacht een eisprong te voelen. Geen idee of dat kan, maar zo voelt het.

5. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    het lijkt idd wel op ontpillen ik heb er ook giga last van gehad nadat mijn implanon verwijdert was,na 2 weken misselijk pijnlijke borsten en vooral me tepels en raar gevoel in me buik,tot ik vorige week ongesteld werd toen waren alle klachten weg
    sterkte

Deel Deze Pagina