hoi allemaal, ik zal me even voorstellen: ik ben denise, 23 jaar oud en moeder van een dochtertje van 2 jaar: Faye. (25-10-2009). nu proberen mijn vriend en ik zwanger te worden van de 2e. mijn mirena spiraal is er op vrijdag 14-10 uitgehaald en ik had op 16-10 mijn (vermoedelijke) eerste menstruatie al. nu vraag ik me af: wat is beter om snel zwanger te worden: elke dag sex of om de dag? je leest namelijk verschillende dingen en ik weet het echt niet.. zoals ik nu heb uitgerekend is mijn eisprong morgen (het zou kunnen, heb al 2 dagen wat temp verhoging en veel last van waterig, wit slijm..sorry voor dit vieze praatje), nu hebben we deze week ma, woe, do, vrij 'geklust'. is er nu een grote kans op een evt zwangerschap? succes iedereen! groetjes, denise
Het hangt er vanaf welk onderzoek je leest Maar om de dag wordt sowieso aangeraden, bij bijvoorbeeld SMEP wordt rond je eisprong ook elke dag aangeraden. Hartstikke leuk en spannend je eerste ronde weer! Leuk!! Ik zou daarom vooral gewoon letten op wanneer je zin hebt. Heel veel plezier en hopelijk over een week of 2 een mooie positieve test. Groetjes
dank je! ik hoop ook op een pos test over 2 wkn! je weet het nooit natuurlijk! zou erg snel zijn, maar o zo leuk! ben jij al lang bezig? gr denise
Volgens mijn ticker al weer 347 dagen zie ik haha. Op 16 november is het een jaar geleden dat ik de Mirena liet verwijderen. Dit wordt jullie 2e? Vind je het weer net zo spannend?
jeetje, dan ben je al een hele tijd bezig zeg! is het je 1e? voor ons is het anders, maar toch weer net zo spannend! en erg spannend hoe de grote zus het gaat ervaren! ik hoop gewoon zo dat ik snel zwanger mag worden! maar goed, dat weet je nooit zekr! gr denise
Ach ja het is maar wat je lang vindt. Soms vind ik dat zelf ook maar als ik dan de schrijnende verhalen lees, vind ik dat ik absoluut niet mag zeuren. Ik denk dat wij op het verkeerde moment begonnen zijn. We hadden het beter kunnen uitstellen tot 2012, teveel narigheid gehad dit jaar. Toch weer spannend dus. Het zal vast snel goedkomen bij jullie! Succes met geduldig afwachten
Wij deden het om de dag! had ik het meeste positieve over gelezen! Ennn 3 rondes 2x zwanger! al was er 1 een mk maar toch twee keer raak!
bij de 1e deden we het gewoon wanneer we zin hadden, maar merk nu toch dat je het wat meer gerichter doet.. en telkens hoopt dat het al raak is.. tis nog maar de 1e ronde maar ja.. ik weet niet wat het is.. met dit heb je gewoon geen geduld! groetjes, denise
Mijn gyn zij als je steken voelt en om de drie dagen klussen om meer kansen te hebben. Meis geniet van mekaar maak er geen moetjes van ! Dan is het niet leuk meer. En blijf ook genieten van de leuke dingen om je heen. Succes met zwanger worden.
Wij klussen om de dag en dan pas vanaf de 10e dag van je menstruatie tot net een dag na je NOD. Had gelezen en gehoord dat elke dag niet altijd goed is voor de kwaliteit van de zaadjes. Maar wel met plezier klussen want het moet wel leuk blijven en idd geen moedje. Wij gaan ook voor een 2e en je ongeduld herken ik wel. Ik ben ook zo ongeduldig haha
haha tsjah.. als dat ongedulige eenmaal in je zit... het zijn zeer zeker geen moedjes hoor, want wij genieten gewoon graag van elkaar maar als om de dag beter zou zijn, dan wachten we gewoon een dagje langer!
Wij deden het rond de eisprong iedere dag en bij de eerste zelfs een paar keer per dag....toen kenden we elkaar ook nog niet zo lang. Beide keren was ik snel zwanger.
ok, ja ik was bij de 1e in ronde 3 zwanger, dit vond ik ook heel snel! en nu maar afwachten hoelang het dit keer duurt. we hopen alleen maar dat het idd gaat lukken!
Ik was deze keer de eerste ronde zwanger, na tijdens mijn eisprong 5 dagen achter elkaar sex gehad te hebben.
wat super snel! en je bent al heel ver zie ik! leuk hoor! en had je dan 5 dagen voor je ei elke dag sex?
Ik was bij Ferre zwanger in ronde 6 en van Elize*in ronde 4. En telkens... gingen we er in die rondes elke dag om klussen ipv om de dag. Op fertility friend staat het ook: de kwantiteit van het zaad vermindert een beetje bij dagelijkse betrekking maar het is wel telkens een "verse" lading dus een extra kans op bevruchting.