hallo medezwangeren ben nu 16 wk zwanger, en in die 16 wk heb ik 2 keer heel eng gedroomd dat ik mijn kindje ga verliezen, de 1e ging over heel veel bloedverlies gevolgt door de geboorte van mijn kindje het woog 256 gram en de 2e droom had ik plots mijn kleine kindje in me handen, was bijna even groot als mijn handpalm . deze 2 dromen blijven me achtervolgen, ik wordt er gewoon depri van, hoop niet dat het uitkomt ben echt zooo bang nu heeft er iemand ook zulke enge dromen gehad. gr een bange kreeft
Hier ook van die bizar enge dromen! Al een keer gedroomd dat ik een miskraam kreeg op m'n werk, overal bloed Heb ook gedroomd dat ik in een concentratiekamp zat en afgelopen nacht moesten we vluchten met onze pasgeboren baby omdat er oorlog was uitgebroken... Ik probeer het maar zoveel mogelijk van me af te zetten maar het heeft me al aardig wat klamme nachten opgeleverd
Ik heb in het begin ook gedroomd over een miskraam, maar die droom is gelukkig niet uitgekomen. Ik heb ook regelmatig de meest nare dromen gehad over het verliezen van ons meisje e.d. Nu is het veel minder en droom ik eigenlijk alleen nog maar leuke dingen zoals dat ze geboren is enzo. Mijn zus had precies hetzelfde vertelde ze laatst. Niks voorspellends aan gelukkig, terwijl wij regelmatig voorspellende dromen hebben! Mijn moeder heeft tijdens de zwangerschap van mijn zusje wel voorspellende dromen gehad. Eerst dat ze zwanger was, terwijl dat niet kon en later bleek het dus echt zo te zijn. En ook over de bevalling, dat er veel bloed was, maar geen kindje. Die droom kwam ook uit, mijn zusje is met 35 weken heel ziek geboren en meteen na de bevalling meegenomen. Ik hoop dat jouw droom gewoon met je angst te maken heeft, probeer er niet teveel aan te denken want het maakt je alleen maar onzeker!
Ik heb ook enorm realistische en soms enge dromen.. ik denk dat dat erbij hoort. Je verwerkt immers in je dromen wat je in het dagelijks leven meemaakt en in het dagelijks leven zul je best wel veel met je zwangerschap bezig zijn..
Bij mijn vorige zwangerschap ook heel de tijd eng gedroomd en niet alleen over het kindje maar in het algemeen ook. Gelukkig heb ik daar nu geen last van.
bedankt voor jullie reacties, ben nu wat meer gerustgesteld, maar nu het volgende was een uurtje terug naar de wc gegaan om plasje te doen en tot mijn grote schrik zag ik een slijmpropje van 1 cm in me onderbroek, nu ben ik hierdoor toch wel een beetje onzeker door geworden, weet dus niet of het de echte slijmprop was of gewone afscheiding het was wel rekbaar gr kreeft