pfff even gal spuien.....

Discussie in 'De lounge' gestart door liebrando, 6 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik zat er net aan te denken, klinkt bekend haha

2. liebrando

liebrando Niet meer actief

ik wandel 2x per dag een uur soms 1,5uur per keer. Dus zo 2 tot 3uur per dag. Was aan het hardlopen maar me knieeen kunnen me gewicht helaas niet verdragen dus daar ben ik maar even mee gestopt. Hoop het straks wel weer te kunnen oppakken als ik wat lichter ben, want het werkt wel ontstressend. kwam er altijd vol met energie mee thuis en voelde me dan weer heerlijk......Zwemmen doe ik ook 4x in de week 1uurtje.....Alleen deze week helaas niet vanwege festiviteiten in het zwembad.

ik ben zo 500 gram zwaarder op dit moment. Gelukkig nog niet superveel maar goed het werkt wel demotiverend als je dat op de weegschaal ziet staan. Terwijl je het eraf wil...

3. liebrando

me man komt zo thuis van het werk jippie!! Dan kunnen we de aandacht weer even verdelen over de kids, daarna lekker eten en dan de kids op bed. En ik de deur uit lekker een groot blok wandelen me hoofd even legen, daarna maar douchen en dan voor babyboom zitten en dan slapen! Dan hopen dat we morgen weer lekker fris en fruitig wakker worden en weer wat meer zin hebben in de dag!

Jullie hebben me iniedergeval weer wat opgevrolijkt bedankt dames!!

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    500 gram valt toch wel mee ( al zie je het er natuurlijk liever af ) zit je misschien tegen je ongesteldheid aan ? Dan was ik altijd een kilo zwaarder

5. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik werd al gek toen ik een jaar thuis zat zonder werk èn een baby op komst.. kan het me heel goed voorstellen hoe jij je voelt! Nu gelukkig weer een baan, heerlijk 3 dagen er ff 'tussenuit'.

Dikke knuffel!

6. liebrando

Ik moet volgende week ongi worden. Maar ik was vanmorgen alweer 300 gr lichter gelukkig. Hopelijk gaat het nu alleen maar naar beneden. Heb gisteravond lekker 1,5uur gewandeld daarna lekker onder de douche geweest. Even voor babyboom gehangen en toen lekker gaan slapen. Voel me vandaag gelukkig alweer wat fitter. Hopen dat het nu zo blijft!

Ikheid ik zit al bijna 8 jaar thuis. En ik klaag niet ofzo want ik vind het super dat ik de kans heb gekregen om me kinderen zelf op te voeden in hun eerste jaren. Maar nu beginnen de muren echt op me af te komen. En wil ik ook wel even wat voor mezelf. Even wat anders dan alleen moeder zijn. Even tussen andere mensen, met andere dingen bezig zijn enz.....Ik hoop dus van harte dat ik aan het werk mag. Denk dat ik daardoor ook wel een vrolijkere moeder word dan dat ik nu op dit moment ben. En dat vind ik toch wel erg belangrijk voor me kinderen. Dat ik ook goed in me vel zit, dan zitten me kinderen dat ook!

De 2 oudsten gaan op schoolreisje. Ik ga zo met me kleine meid even na de stad. Even een bakje thee bij me mams halen. Even eruit en dan op tijd weer naar huis voor de kids thuis komen.

Deel Deze Pagina