Baby mee naar paasvuur?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ladycake, 9 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladycake

Ladycake Bekend lid

14 mei 2011
    531
    0
    0
    Wij gaan vanavond even kijken bij een paasvuur waarbij schoonvader altijd helpt. Nu zulln we ons dochtertje dus meenemen en ik wil haar dan in de bykay draagdoek doen. Echter twijfel ik wat ze dan aan moet. Ze draagt vandaag een romper met lange mouwen, en shirt met lange mouwen, een maillot met een broekje erover. Iemand tips?
    En moet ik de draagdoek onder of over mijn jas knopen? (hebhem alleen nog maar zonder jas gebruikt)

2. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Heb je een lekker vest voor erover? Of een jasje? De doeken zijn ook al extra warm. Je moet ook uitkijken dat het niet te veel van het goede wordt..

3. Ladycake

Ladycake Bekend lid

14 mei 2011
    531
    0
    0
    Heb idd wel een lekker vestje, niet te dik maar togh mooi een extra laagje voor haar. Thnx

4. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Als je de doek zo knoopt dat hij 3x over je kleine komt (kruis over de rug) zou ik haar alleen een mutsje opzetten. Doek omknopen en jij je jas eroverheen (zover dat kan). Het wordt anders te warm daarbinnen:p

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Alleen een muts en onder je jas, die kun je dan ook nog open doen mocht het toch te warm worden :) En misschien wat meer afstand van het vuur dan normaal zodat je de hitte ervan beperkt.

6. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    ivm de rook wat ingeademd wordt zal ik geen baby meenemen, qua kleding sluit ik me bij bovenstaande aan

Deel Deze Pagina