Wij gaan vanavond even kijken bij een paasvuur waarbij schoonvader altijd helpt. Nu zulln we ons dochtertje dus meenemen en ik wil haar dan in de bykay draagdoek doen. Echter twijfel ik wat ze dan aan moet. Ze draagt vandaag een romper met lange mouwen, en shirt met lange mouwen, een maillot met een broekje erover. Iemand tips? En moet ik de draagdoek onder of over mijn jas knopen? (hebhem alleen nog maar zonder jas gebruikt)
Heb je een lekker vest voor erover? Of een jasje? De doeken zijn ook al extra warm. Je moet ook uitkijken dat het niet te veel van het goede wordt..
Als je de doek zo knoopt dat hij 3x over je kleine komt (kruis over de rug) zou ik haar alleen een mutsje opzetten. Doek omknopen en jij je jas eroverheen (zover dat kan). Het wordt anders te warm daarbinnen
Alleen een muts en onder je jas, die kun je dan ook nog open doen mocht het toch te warm worden En misschien wat meer afstand van het vuur dan normaal zodat je de hitte ervan beperkt.
ivm de rook wat ingeademd wordt zal ik geen baby meenemen, qua kleding sluit ik me bij bovenstaande aan