Fijn dat je afspraak bij de huisarts is meegevallen. Weet je, vooral als mensen vragen of je er zelf nog niet klaar voor bent....dat vond ik zelf zooooo irritant.... Ze moesten eens weten.... Maar tegenwoordig geef ik vaak als antwoord: "Ik zou het wel willen, maar dan moet de natuur ook nog mee willen werken". Vaak houden mensen dan hun mond... Mensen die dicht bij je staan zullen doorvragen, mensen die wat verder van je af staan staan vaak met een mond vol tanden....En je kunt altijd zelf bepalen hoeveel je de persoon in kwestie vertelt.... Succes in het ziekenhuis!
Goed dat je gegaan bent! Lijkt me ook super spannend en ik hoop dat het bij ons niet zo ver hoeft te komen. Maar van de andere kant kunnen ze je wel vaak helpen. Probeer het positief te zien, jullie gaan nu hulp krijgen!! Hoop dat het snel raak mag zijn. Heel veel succes. Liefs Tara
Heel herkenbaar; ik heb ook altijd moeite met de dames die maar aan zwanger raken hoeven te denken en zwanger zijn...En dat vaak ook nog van de daken schreeuwen. Wat betreft het afvallen: ga eens naar een dieetiste; dat helpt echt! En het is een stok achter de deur. Een paar kilo minder kan je kansen wellicht al weer met een paar procent verhogen. Succes, ik hoop dat je snel zwanger bent!
Ik begrijp hoe je je voelt, wij zijn al 2 jaar bezig zonder resultaat, en ik ben de wanhoop nabij..loop ook in het ziekenhuis en er is tot nu toe geen oorzaak gevonden!! Ook in mijn omgeving lijkt de een na de ander zwanger te worden, in de familie, vriendenkring, op mn hyves pagina..het zijn allemaal zwangeren..zo oneerlijk allemaal!! Succes meid, ik hoop voor je dat het snel mag lukken!!