Nog meer mensen last van een winterdip? Ben megamoe, constant koud en heb nergens zin in. Bah! Iemand tips hiervoor?
Hier begint ie ook te komen Bleeeeghhh Zonnebank kuurtje wordt wel aangeraden. Zal de mijne ook weer eens tevoorschijn halen. Verder ?? Ik lees mee
ik ben het ook wel niet zooooooooo zat haha, idd ff lekker onder de zonnenbank kruipen en ja toch jezelf dwingen om wat te ondernemen
Jep, helaas... Die sneeuw vond ik nog wel leuk, maar nu het buiten zo nat en grauw is, heb ik nergens zin meer in, ontzettend moe (komt ook van de zwangerschap natuurlijk) en erg prikkelbaar. Helaas, zoals ieder jaar... Voorjaar mag wel weer beginnen!
Hmmm. Geen zonnebank in de buurt, wel een bad. Misschien ga ik dat gewoon straks even doen... Even mezelf verwennen .
Oooh een heerlijk warm bad, die kan ik ook zo goed gebruiken! Alleen hebben we die niet en de thermostaat van de douche is kapot, dus daar kom je ook rillend onder vandaan
Hier ook altijd winterdipje. Nu ook weer. Daarom vanmorgen lekker huisje verbouwd, opgeruimd, nieuw plantje gekocht en gewoon extra gezellig gemaakt in huis. Nu maar hopen dat het snel lente wordt
Ik ben het ook wel zo spuug en spuugzat ja. Heb ook nergens zin in, ben moe en lui en mijn humeur is ook niet dat je denkt..gezellig. Extra gezellig maken in huis en opruimen zou me goed doen ja, maar dat is het m nou juist..begin er maar eens aan Was van plan om dat vandaag te gaan doen. Ik had er ook alle tijd voor want mijn dochter is bij haar vader. Maar dan moet er eerst natuurlijk koffie gedronken worden voor de pc, dan moet mn spel afgemaakt worden, dan moet ik nog even op zp kijken, en ach, zie de kat toch zo lief op de bank liggen en naar mij kijken, alsof ie wil zeggen..kom er gezellig bij! Dan val je daar dus in slaap om vervolgens een paar uur later nog brakker wakker te worden. Goed, toch maar even een wasje draaien en zo aan de troep beginnen maaaaar..eerst natuurlijk weer die koffie, even wakker worden, en ach, die kan ik net zo goed voor de pc drinken eens even kijken wat er allemaal op zp gebeurd Ondertussen is het dus 10 voor 4 en ik heb nog werkelijk niets gedaan! Verschrikkelijk gewoon Van mij mocht de lente gisteren al begonnen zijn.
Hmmm, vanmiddag nog even heerlijk in bad gezeten. Dat helpt wel, maar ik heb het nu alweer koud... Ga morgen tulpen kopen! Dat ga ik doen .
Heb er inderdaad ook last van! Ben steeds zo moe! Zou nu al wel kunnen slapen, maar dat vind ik niet gezellig Wordt tijd voor een reisje naar de zon!
Hier ook last van een winterdip. Ik hou me maar vast aan hetgeen dat de zon elke dag weer wat later onder gaat. Eind van de maand merk je dit al goed. En wat ik ook lekker vond is dat zachte weer wat we van de week hebben gehad! Kreeg al bijna de lente in me bol met de fluitende vogeltjes die ik hoorde.
Oh wat een goed idee! Saampjes die kant op? Hihi. Vrolijke muziek en een lekker geurtje in huis is ook een goed idee, maar heb totaal geen fut om daar ook maar iets aan bij te dragen erg he. Manlief zit nu met Emma voor de tv en ik hang wat achter de computer. Om 8 uur gaat hij weg en dan kruip ik op bedje met de laptop hihi. Lekker de kruik in de magnetron en chillen in bed! Niet echt zomerachtig, maar wel relaxed en warm!
Ja hier nog een haha. Ik heb ook last van winterdip. Voel me erg moe, zwak en energieloos. Als ik al naar buiten kijk kan ik erg saggerijnig worden en wil ik het liefst heel de dag thuis blijven onder mijn fleecedekentje op de bank. Maarja dat gaat helaas niet altijd. Hopelijk gaat de tijd snel en wordt het lente!!! Heb er zo'n zin in! Ik heb gehoord dat het idd helpt om zo nu en dan onder de zonnebank te gaan. Ook bestaat er een therapie voor. Lichttherapie geloof ik. Succes!!
vitamine d. helpt voor je kindje maar ook voor jezelf Lekker naar buiten gaan en fietsen of lopen, in stevig tempo, is goed voor je bloedsomloop en word je lekker warm van.
Ik voel me wel wat vaker depry maar probeer er niet aan toe te geven en zoveel mogelijk te vergeten dat het winter is. Heel vaak denken dat het al bijna maart is (begin lente, de eerste dagen om eens lekker buiten te zijn) helpt ook. Koop een grote bos tulpen voor op tafel!
Naar de winterzon op vakantie Je zomervakantie alvast boeken Voorjaarsbolletjes in huis zetten Naar de beautyfarm Hopen dat het heel snel voorjaar wordt. Succes.
Wat trouwens ook goed helpt is sporten!! Hoe meer energie je geeft, hoe meer je krijgt Je slaapt beter en bent daardoor uitgeruster.