Winterdip

Discussie in 'De lounge' gestart door firegirl, 7 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. firegirl

firegirl Niet meer actief

Nog meer mensen last van een winterdip? Ben megamoe, constant koud en heb nergens zin in. Bah! Iemand tips hiervoor?

2. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Hier begint ie ook te komen;) Bleeeeghhh
    Zonnebank kuurtje wordt wel aangeraden.
    Zal de mijne ook weer eens tevoorschijn halen.

Verder ?? Ik lees mee ;)

3. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Kom maar op met het voorjaar:D

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ik ben het ook wel niet zooooooooo zat haha, idd ff lekker onder de zonnenbank kruipen en ja toch jezelf dwingen om wat te ondernemen

5. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Jep, helaas... Die sneeuw vond ik nog wel leuk, maar nu het buiten zo nat en grauw is, heb ik nergens zin meer in, ontzettend moe (komt ook van de zwangerschap natuurlijk) en erg prikkelbaar. Helaas, zoals ieder jaar... Voorjaar mag wel weer beginnen!

6. firegirl

Hmmm. Geen zonnebank in de buurt, wel een bad. Misschien ga ik dat gewoon straks even doen... Even mezelf verwennen ;).

7. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Oooh een heerlijk warm bad, die kan ik ook zo goed gebruiken! Alleen hebben we die niet en de thermostaat van de douche is kapot, dus daar kom je ook rillend onder vandaan :(

8. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik heb een mooie bos bloemen net gekocht! heel het huis ruikt heerlijk nu. lekker voorjaarslucht!

9. stef25

stef25 Bekend lid

9 mrt 2010
    500
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook altijd winterdipje. Nu ook weer. Daarom vanmorgen lekker huisje verbouwd, opgeruimd, nieuw plantje gekocht en gewoon extra gezellig gemaakt in huis. Nu maar hopen dat het snel lente wordt

10. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ik ben het ook wel zo spuug en spuugzat ja. Heb ook nergens zin in, ben moe en lui en mijn humeur is ook niet dat je denkt..gezellig.

Extra gezellig maken in huis en opruimen zou me goed doen ja, maar dat is het m nou juist..begin er maar eens aan;):) Was van plan om dat vandaag te gaan doen. Ik had er ook alle tijd voor want mijn dochter is bij haar vader. Maar dan moet er eerst natuurlijk koffie gedronken worden voor de pc, dan moet mn spel afgemaakt worden, dan moet ik nog even op zp kijken, en ach, zie de kat toch zo lief op de bank liggen en naar mij kijken, alsof ie wil zeggen..kom er gezellig bij! Dan val je daar dus in slaap om vervolgens een paar uur later nog brakker wakker te worden. Goed, toch maar even een wasje draaien en zo aan de troep beginnen maaaaar..eerst natuurlijk weer die koffie, even wakker worden, en ach, die kan ik net zo goed voor de pc drinken eens even kijken wat er allemaal op zp gebeurd;)

Ondertussen is het dus 10 voor 4 en ik heb nog werkelijk niets gedaan! Verschrikkelijk gewoon:( Van mij mocht de lente gisteren al begonnen zijn.

11. firegirl

Hmmm, vanmiddag nog even heerlijk in bad gezeten. Dat helpt wel, maar ik heb het nu alweer koud...
    Ga morgen tulpen kopen! Dat ga ik doen :D.

12. danip

danip Niet meer actief

Heb er inderdaad ook last van! Ben steeds zo moe! Zou nu al wel kunnen slapen, maar dat vind ik niet gezellig ;)

Wordt tijd voor een reisje naar de zon!

13. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    idd zonnebanken, bloemen, lekker geurtje voor in huis, vrolijke muziek op...

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hier ook last van een winterdip. Ik hou me maar vast aan hetgeen dat de zon elke dag weer wat later onder gaat. Eind van de maand merk je dit al goed.

En wat ik ook lekker vond is dat zachte weer wat we van de week hebben gehad! Kreeg al bijna de lente in me bol met de fluitende vogeltjes die ik hoorde:D.

15. firegirl

Oh wat een goed idee! Saampjes die kant op? Hihi.

Vrolijke muziek en een lekker geurtje in huis is ook een goed idee, maar heb totaal geen fut om daar ook maar iets aan bij te dragen :) erg he. Manlief zit nu met Emma voor de tv en ik hang wat achter de computer. Om 8 uur gaat hij weg en dan kruip ik op bedje met de laptop hihi. Lekker de kruik in de magnetron en chillen in bed! Niet echt zomerachtig, maar wel relaxed en warm!

16. dushi85

dushi85 Actief lid

23 aug 2009
    354
    0
    0
    Ja hier nog een haha. Ik heb ook last van winterdip. Voel me erg moe, zwak en energieloos. Als ik al naar buiten kijk kan ik erg saggerijnig worden en wil ik het liefst heel de dag thuis blijven onder mijn fleecedekentje op de bank. Maarja dat gaat helaas niet altijd. Hopelijk gaat de tijd snel en wordt het lente!!! Heb er zo'n zin in!
    Ik heb gehoord dat het idd helpt om zo nu en dan onder de zonnebank te gaan. Ook bestaat er een therapie voor. Lichttherapie geloof ik. Succes!!

17. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    vitamine d. helpt voor je kindje maar ook voor jezelf
    Lekker naar buiten gaan en fietsen of lopen, in stevig tempo, is goed voor je bloedsomloop en word je lekker warm van.

18. Female

Female Niet meer actief

Ik voel me wel wat vaker depry maar probeer er niet aan toe te geven en zoveel mogelijk te vergeten dat het winter is. :p

Heel vaak denken dat het al bijna maart is (begin lente, de eerste dagen om eens lekker buiten te zijn) helpt ook.

Koop een grote bos tulpen voor op tafel!

19. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Naar de winterzon op vakantie
    Je zomervakantie alvast boeken
    Voorjaarsbolletjes in huis zetten
    Naar de beautyfarm
    Hopen dat het heel snel voorjaar wordt.
    Succes.

20. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Wat trouwens ook goed helpt is sporten!! Hoe meer energie je geeft, hoe meer je krijgt ;) Je slaapt beter en bent daardoor uitgeruster.

Deel Deze Pagina