Pfff even van me af "zeuren" hoor

Discussie in 'De lounge' gestart door Rachel1984, 7 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Nou ik hoop dat je er snel een oplossing voor vind. En je je niet meer zo druk hoeft te maken meis. Groot gelijk dat je even lekker je hart lucht. Zou willen dat ik je ergens mee kan helpen ,maar je weet me te vinden als je echt vast zit.

2. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Vind het geen zeuren wat je doet.. Ik zou dit ook erg vervelend vinden! Wat Beertje zegt; ik zou je graag willen komen helpen, maar ik mag niet eens alleen van huis weg momenteel..

Waar ben je verzekerd? Volgens het VGZ Gezinspakket heb je recht op hulp op bij 'ziekte' e.d.

Ik snap dat je je schuldig voelt naar je man en kindjes toe.. Maar meid.. Het is niet anders.. En ik denk niet dat je man zal zeggen; 'Stel je niet aan! Poetsen jij!'.. Hij zal ook zien hoeveel het jou doet..

En hoe moeilijk het ook is: Echt rustig aan doen he!!
    (anders kom ik je met Beertje een schop onder je kont geven ;))

3. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Dank jullie wel meiden!:D

@Neeltje jij mag niet eens hier komen, straks ga je spontaan bevallen. Blijf maar lekker veilig thuis hihi. Veel succes met de aller laatste loodjes:)

4. hardloper

hardloper Niet meer actief

Misschien dit weekend even met de was naar de wasserette? heb je meteen alles weer schoon en droog. en je moet echt rust nemen hoor, jij en je kindje zijn echt belangrijker dan je huis. Ik wilde dat ik je kon helpen, maar tis niet om de hoek:( Hou vol, rustig aan, en het komt goed. En mensen met commentaar geef je gewoon meteen een zwabber. Knuf

5. puckje

puckje Bekend lid

9 jun 2007
    555
    0
    0
    Overijssel
    Ik heb via een MBO-opleiding een stagiare voor de huishoudelijke dingen. Ze komt 1x per week 3 uurtjes om schoon te maken. Het kost me € 2,50 per uur en heb er een schoon huis voor terug.

Misschien zit er bij jullie in de buurt ook een school/opleiding die dit aanbiedt? Ik Zwolle is het De Landstede en het project heet HulpRbij.

Tis voor ons de ideale situatie, niet duur en toch schoon.
    O ja, en als ze geen andere stage-adressen heeft blijft ze ook de middag om de kinderen bezig te houden (dit is dan gratis).

6. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna

WOW dat klinkt ideaal! dat zou hier ook een wereld van verschil kunnen maken in ons dagelijks leven.. wat voor opleiding is dat als ik vragen mag want dan kan ik kijken of t hier in de buurt misschien ook wel zit :)

7. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik kan het huishouden zelf ook niet door ziektens, maar omdat mijn vriend savonds thuis is (ook al werkt hij dan thuis) kregen we geen hulp, maar omdat we er geestelijk doorheen zaten kregen we wel hulp om te kijken hoe we verder het huishouden gingen regelen (alsof we daar 1,5jr al niet mee bezig waren)

dus vraag aan, zeg gewoon dat je er geestelijk doorheen zit net als je man (van jou is nu al zo, maar je man ook ff overdrijven, want voor hem is het ook zwaar)
    kom op, er zijn idd heel wat mensen die het eigenlijk niet nodig hebben maar het wel krijgen.

8. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Dank jullie wel allemaal! Mijn man is nu vrij tot maandag dus eens kijken hoever hij komt. Misschien zie ik het dan allemaal wel iets zonniger in na het weekend.
    Verbaas me wel altijd hoe meelevend iedereen altijd hier is, helemaal super lief! Bedankt meiden:)

9. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Heb via iemand van het forum waarschijnlijk hulp gevonden die voor een redelijke prijs wil komen helpen 1x per 2 weken:D

10. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Wat fijn! :) hopelijk helpt t je je wat beter te voelen..

Deel Deze Pagina