Pfff, even van me afschrijven hoor. Zo bang!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MaggieMagpie, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. benny

benny Lid

21 mei 2011
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    zal voor je duimen
    veel sucses
    mvg benny

2. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Ik zal heel hard voor je duimen. Ik hoop dat het een blijvertje is!! Kan me je gevoel maar een beetje voorstellen. Volgende week moet ik zelf voor het eerst naar de VK en ik ben al zenuwachtig maar ik heb nooit een MK gehad. Hoe moet het dan voor jou wel niet zijn.

Sterkte!! En positief blijven denken!!!!

3. Ospiri

Ospiri Actief lid

5 apr 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar dus ook vanuit hier even een berichtje om je op te beuren! Ik duim héél hard voor je dat de echo helemaal goed is en dat je een mooi beebje ziet. Meid probeer erop te vertrouwen dat het goed is, hoe moeilijk dat ook is. Mij hielp het om mezelf te blijven voorhouden dat het vaker goed gaat dan fout.
    Succes nog even met het wachten en we duimen allemaal voor je!!

4. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Jeetje wat lief allemaal! Tja moet maar gewoon hopen op het beste, meer kan ik niet doen. Klinkt nu wel ubernuchter, maar zweet peentjes! Laat donderdag weten hoe het ging!

5. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Hallo!

Hier een update! Vanmorgen bij de VK geweest en in tegenstelling bij mijn vorige zwangerschap, zag ze het nu gelijk! Geen gewroet, nee hoor gelijk een mini! Hartje klopte hoor! Zit nu op 7 weken. 14 juni mogen we terugkomen. Dan gaat ze de definitieve termijn bepalen.

Maar ja, ben nog wel een beetje aan het doemdenken. Vorige keer is het misgegaan bij 7w5d (ongeveer).

Dus ik blijf duimen!

6. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Hey meid wat fijn voor je dat je nu wel een mooie echo hebt gehad.
    Zal zeker nog wel spannend blijven en blijf voor je duimen dat het ook weer zo 14 juni is en dat je dan weer een mooie echo hebt.
    Geniet er iig maar lekker vandaag en de rest van je zwangerschap.

Deel Deze Pagina