nov mama's;willen jullie het geslacht weten/al namen bedacht?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mamav2boefies, 22 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamav2boefies

mamav2boefies Fanatiek lid

22 dec 2010
    1.158
    0
    36
    Hallo november mama's

Zoals jullie in het onderwerp al kunnen lezen ben ik nieuwsgierig of jullie het geslacht ook willen weten van de baby en of jullie al namen hebben bedacht

Wij willen wel weten wat het wordt maar een naam kunnen we het nog niet echt over eens worden (is ons 3de kindje)
    Manlief vindt alles wat ik bedenk niet mooi/leuk
    Hebben jullie dit "probleem" ook?

2. bull22

bull22 Niet meer actief

ik weet niet wat het word willen het ook niet weten. maar hebben al wel een naam in gedachten:D

3. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Nog geen geslacht bekend en namen weten we ook nog niet. 7 Juni krijgen we geslachtsbepaling bij het echobureau

4. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Heey ja ik wil heel graag weten wat het wordt.. maar degene naar wie ik t ga vernoemen als het een meisje wordt, wil het niet weten.. Dus ik ga t aan niemand verklappen hihi:D Behalve hier op t forum dan:p kan ik er toch over kletsen!
    Meisje wordt vernoemd naar mijn zus en een jongen naar mijn overleden vader.. Dus ja ik weet de namen al:D

5. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Wij willen het geslacht wel weten en hebben ook al de namen.

6. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    Wij willen het geslacht ook zeker wel weten, maar vertellen het niet aan onze omgeving (hoop ik!)
    En namen hebben we ook al bedacht, maar we twijfelen nog wel een beetje, maar we hebben nog tijd zat!

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Wij willen het niet weten en we zijn nog niet geheel uit de namen.
    We willen graag namelijk dat de namen ook in het engels goed uit tespreken zijn, ivm met broer en schoonzus in engelstalig land

8. stella84

stella84 Actief lid

8 jan 2011
    169
    0
    0
    Wij willen ook graag weten wat het wordt. En het dan proberen geheim te houden tot de geboorte :). De namen hadden we al voordat ik zwanger was dus dat is ideaal. Succes!

9. loesje26

loesje26 Bekend lid

5 feb 2009
    722
    0
    16
    rayon manager farmacie
    Oosterhout
    Op 11 juni krijgen wij de 20 weken echo en dan weten we hopelijk ook wat het wordt! En van mij mag ook iedereen het weten. Ik vind het makkelijk en practisch, kan iedereen tenminste de "goede"cadeau's kopen en ligt je kind niet de eerste tijd alleen in wit, beige en grijs in de box ;)

Namen zijn we wel mee bezig maar mijn vriend wil wachten tot we weten wat het wordt met echt bedenken... :( Ik heb al wel lijstjes maar DE naam nog niet gevonden.

10. happymama

happymama Niet meer actief

wij willen t ook weten .
    over een week of 4 weten we t aan de hand van een pret echo , als de kleine mee werkt tenminste .
    de naam zijn we ook niet overuit . hier ook alles wat ik mooi vind vind mijn vriend niet mooi .....

iemand die ee overzichtelijke site weet met namen ????
    ik vind alleen sites met 1000.0000 namen daar kan ik niet uit kiezen hoor hahhaha

11. Mams255

Mams255 Actief lid

10 apr 2010
    291
    0
    0
    Overijssel
    Hallo, Wij krijgen 9 juni 20 week echo en hopen dan het geslacht te horen,willen erg graag weten wat het wordt hah

12. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.069
    1.303
    113
    Nederland
    Wij willen het ook graag weten, de voornamen wisten we al voordat we zwanger waren, tenminste die van een meisje. Voor een jongen daar zijn we sinds 2 weken over uit.
    Nu zitten we nog een beetje in dubio over de overige namen.
    Ik wil sowieso iemand van mijn kant als 2e naam en iemand van zijn kant als 3e naam. Ik zit de denken aan mn zusje en zijn moeder of oma

Als het een jongen wordt dan wordt heel waarschijnlijk de 2e naam de naam van een overleden vriend van ons. Maar daar zijn we nog niet helemaal uit, aangezien 't voor mij nog steeds moeilijk is om er mee om te gaan.

13. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Wij willen ook heel graag weten wat het wordt, de vorige keer wisten we het ook en dat vond ik wel heel speciaal. Een geheimpje met zijn tweetjes. Wat de namen betreft, ik ben bang dat dit kindje naamloos is bij de geboorte. We kunnen echt helemaal niets bedenken. Vind het zo moeilijk, een meisje naam weet ik al helemaal niet en een jongensnaam daar heeft onze zoon al de mooiste van gekregen. Voor ons gevoel dan he ;)

14. Sunny1977

Sunny1977 Actief lid

19 nov 2010
    385
    0
    0
    Adminimiepje
    7e hemel...
    Wij willen het heeeel graag weten! We zijn zo nieuwsgierig! :D

Morgen ga ik een afspraak maken voor de 20-weken echo!

De namen zijn al bekend. De jongensnaam hebben we meer dan 10 jaar geleden al bedacht. De meisjesnaam een paar jaar geleden. Maar goed dat het geen tweeling is, want het is ons nog nooit gelukt om tweede leuke jongens- en meisjesnaam te bedenken. :)

15. mamamoon86

17 apr 2011
    73
    0
    6
    Wij willen het ook weten! Wij zijn ook praktisch ingesteld: kleertjes, cadeautjes, enz.. En ik denk dat het voor mij dan ook nog veel meer gaat leven en ik me echt aan het kindje kan gaan hechten. Nu is het toch nog wel een beetje onwerkelijk. 15 juni moeten we voor de 20-weken echo, dus dan zullen we het weten! Wat betreft het geheim houden van het geslacht, ik heb niet de illusie dat ons dat gaat lukken. Als mensen weten dat wij het weten, gaan ze toch uitspraken ontlokken en er extra op letten.. Dat redden wij nooit!

16. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Wij weten het al! Een MEISJE. Onze 4e meid ;)

De eerste naam weten we ook al. Voor de verandering niet een naam die heel vaak voorkomt... ;). Nu nog verder denken over de 2e naam.

In principe waren we niet zo voor vernoemen. Maar vorig jaar bleek mijn moeder ernstig ziek en was het de vraag of ze de geboorte van de jongste zou halen. Daarom wilde ik haar graag in 2e naam naar mijn moeder vernoemen. Zij heet Femke Leontine (de 2e naam is dus van mijn moeders 1e naam).
    De naam die we nu gaan geven is een naam die we bedacht hebben omdat we die mooi vinden. Maar we kwamen er ook achter dat het ook een vernoeming kan zijn van mijn moeders 2e naam. En aangezien ze zeker weten dit kindje niet zal meemaken vind ik dat wel mooi, ook al is het geen bewuste vernoeming.

17. loesje26

loesje26 Bekend lid

5 feb 2009
    722
    0
    16
    rayon manager farmacie
    Oosterhout
    Jeetje napoleon, wat een heftig verhaal, al weet ik maar een mini stukje zo uit je verhaal.. Heel veel sterkte hiermee en met de rest van je zwangerschap!! Maar wel heel mooi dat je je meisjes hebt vernoemd/ gaat vernoemen!

18. blij muisje

13 mei 2011
    69
    0
    0
    Zeeland
    Ik zit met SPANNING EN GIERENDE ZENUWEN te wachten op de uitslag van de vlokkentest.
    Als het goed is krijgen wij gelijk te horen wat het geslacht is van ons ukkie..niet dat dat het belangrijkste is en waar ik op zit te wachten, maar wel een leuke bijkomstigheid dacht ik zo..

Een meisjesnaam hebben we al bedacht, daar waren we gelijk over uit..een jongensnaam is toch wat moeilijker!
    Maar als alles goed gaat (ben nu 13w6d) hebben we nog even de tijd om een leuke jongensnaam te bedenken, mocht het nodig zijn.

19. mamav2boefies

mamav2boefies Fanatiek lid

22 dec 2010
    1.158
    0
    36
    Ik vind het zo moeilijk een naam te bedenken
    Ik heb wel leuke namen maar manlief vind het allemaal niks

Dus als jullie nog suggesties hebben...... :p
    Liefst 4 letters
    Hebben onze andere kindjes namelijk ook

20. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Hay,

Wij willen ook weten wat het wordt, als goed is weten we dat 28 juni.
    We hebben ook al 2 hele mooie namen bedacht, maar helemaal zeker weet ik nog niet.

Deel Deze Pagina