Hoi allemaal, Misschien hoort deze vraag meer thuis bij zwanger worden worden, maar gezien hier ook een item is over testen VOOR de NOD vroeg ik me af wie er pas na wat langer zijn NOD positief testen na eerst negatief te hebben getest. en vooral hoe lang erna. Op dit moment ben ik 3 dagen over tijd en ik heb de bekende symptomen. Al een week gevoelige borsten, temp blijft hoog en een ander soort gerommel in de buik dan de voor mij bekende ongi steken. Daarnast heb ik al 7 maanden na het stoppen met de pil een cyclus van 27 of 28 dagen. Toch was de test vanmorgen negatief. Ik weet wel dat ik dan eigenlijk reeel moet zijn en hopen dat ik zo snel mogelijk ongi wordt, maar het voelt toch alsof ik wel zwanger ben. Ik hoor wel eens dat mensen soms pas laat positief testen, dus als jullie hiermee ervaring hebben, dan hoor ik het graag. Liefs, Lientje
ik heb met 3 dagen overtijd negatief getest en durfde erna niet meer te testen, omdat het pas de 3e ronde was nadat ik met de pil was gestopt. dus ik dacht dat kan wel wat langer duren. toen ik 9 dagen overtijd was had ik toch nog snel een testje gedaan 's avond en DIK positief! er is dus nog hoop!
ik had bij mijn 1e zwangerschap een positieve test pas bij 2 weken overtijd daarvoor alle testen negatief dus het zou miss nog kunnen meid
Hey Vlindertje, Gefeliciteerd! Ik had afgelopen maandag mijn NOD heb toen getest negatief. Vanochtend ook weer getest negatief! Dus ik weet het ook niet echt. Ik denk zelf dat mijn ongi moet komen, heb niet echt klachten. Mijn vorige cyclus was 30 dagen. Doei doei
Wanneer je een regelmatige cyclus hebt, zou ik zeggen dat je over een paar dagen of morgen gewoon nog eens moet gaan testen. Ik hoop het voor je meid.
Ja ik weet het ook niet. Vorige maand dus een cyclus van 30 dagen gehad, en dat was de eerste keer zonder het gebruik van de pil (dus netjes). Maarja nu laat hij op zich wachten....
hoi, Ik ben nu 3 dagen overtijd en normaal altijd een regelmatige cyclus van rond 26 dagen. Al twee keer negatief getest... Ik ga er van uit dat mijn ongi komt, maar vind het allemaal wel vreemd. Het is fijn om te lezen dat sommigen een aantal dagen na NOD toch nog positief testen.... Wie heeft nog meer na NOD positief gestest?
Hoi Marin, Hier nog steeds hetzelfde. Ik heb nog geen nieuwe test gedaan. Heb jij symptomen, behalve dan het wegblijven van de rode ? Lientje
Ik had ook bij mijn zoontje een positieve test met 2 weken over tijd, alle andere voor de 2 weken waren negatief! Liefs, Bianca18