Nee kinderen dwingen om op een school te blijven waar ze dagen achter elkaar gepest worden is niet traumatiserend.. sorry ik kan hier zo slecht tegen..! Ik zou ook alles wat ik in mijn macht heb gebruiken om mijn kinderen zo snel mogelijk van die school af te krijgen. @disaro hier precies hetzelfde, ook gewoon ziek melden oid als het echt niet anders kan. Hier ook zelf uit ervaring sprekend..
Jeetje wat erg!! Ik schrik er echt van dat zoiets kan op een school. En dan die juf . Heel veel sterkte voor jou en je dochter. Ik hoop dat ze met open armen zal worden ontvangen op een nieuwe school en toch nog een leuke schooltijd zal hebben.
inmiddels hebben wij vanochtend een gesprek gehad op een nieuwe school. ze zijn welkom al willen ze eerst kijken of ze de zorg kunnen bieden die onze dochter nodig heeft, daarvoor gaat de intern begeleider bellen met die van deze school en dan horen we het definitief, maar de inschrijfpapieren hebben wevanmorgen gelijk weer ingeleverd, de huidige school op de hoogte gesteld en nu wachten we duimendraaiend af op het verlossende telefoontje
Sterkte met wachten. Hopelijk krijgt je dochter na de vakantie de mogelijkheid om een nieuwe start te maken.
Duim, duim, duim, duim Verschrikkelijk om nu nog te moeten wachten, ik hoop echt dat ze je dochter met open armen ontvangen. Duim, duim, duim!
Hier op school goede ervaring met kinderen die op een andere school werden gepest en weer opnieuw konden beginnen. Bij mijn dochter zit een meisje dat werd echt heel erg gepest in haar vorige klas. In groep 6 is ze bij onze dochter gekomen. En ze hoorde er van dag 1 gewoon helemaal bij. En ook echt een hele leuke meid is het. Bij onze zoon zit net een nieuw meisje. En dat is soms nog lastig omdat ze nog wel van haar af wil bijten omdat ze dit altijd moest...toch hoort ze al echt in de groep. Vaak krijgen nieuwe kinderen positieve aandacht. Hoop echt dat dit voor jou kinderen ook zo gaat gebeuren.
k hoop het zo, ergens is nog het vervelende dat we nu zo iets hebben van doen we hier goed aan. natuurlijk we weten het wel maar toch het voelt ff niet zo lekker ofzo.. maar goed het is het beste en veiligste voor onze kids
Uit de grond van mijn hart hoop ik dat het komend schooljaar een geweldig en positief jaar voor haar wordt. Dat verdient ze! en jullie ook!!
ohw dames ik hoop zo dat ze toegelaten kunnen wordenn op de nieuwe school. ik MOET een andere school voor ze regelen.. ik heb ze net opgehaald uit school en het is dat ik tegengehouden werd door andere moeders, anders had ik de juf van mijn dochter even de waarheid verteld. oorzaak: mijn dochter komt uit school boos, ik vraag wat er is is er 1 van de pestkoppen op haar tas gaan staan waarop mijn dochter aangaf dat pester van haar tas afmoest gaat. waarop pester een weerwoord gaf, en toen kwam de juf ertussen blijkbaar, en die heeft gezegd dat mijn dochter niet moest zeuren en dat ze het niet tegen mij moest zeggen want anders dan zou ik weer als een achterlijke naar binnen stormen.. laat ik even verduidelijken dat ik ten alle tijden de afgelopen jaren rustig ben geweest, ik ben normaal het gesprek aan gegaan maar heb altijd wel mijn mening gewoon geuit. maar in mijn weten nooit onrespectvol. . ik was ziedend toen ikdat hoorde. mijn dochter werd gewoon verboden iets tegen mij te zeggen en ze had ook nog het lef om een oordeel over mij te vellen die ze nauwelijks kent. pff echt dames ik tel de dagen af...
Ik geloof je. Maar als je iets gemeld hebt (en zelf even opschrijft dat dit zo is, waar je het terug kunt vinden), dan kunnen ze achteraf nooit beweren dat ze niet op de hoogte waren van wat er speelde.
ik heb zojuist een mail gestuurd naar de intern begeleidster,dat zij hier nu van op de hoogte is en ik niet meer wil hebben dat deze juf met mijn dochter communiceert over dit soort dingen zodat ik het inderdaad zwart op wit heb staan
Dat kan, maar de schoolinspectie is niet voor het oplossen van individuele problemen. Dus verwacht er niet teveel van. Wat zij doen met zo'n klacht is een dossier opbouwen over een school, en proberen een totaalplaatje te krijgen. Escalaties die maar een of enkele kinderen betreffen hebben meestal weinig invloed op het algehele oordeel.
mmm oke nou weet ik dat er al meerdere klachten liggen daar omtrent deze school maar dan laat ik het zitten kan mjn energie wel beter besteden
Jongens jongens toch! Ik heb zo met jullie te doen! Wat een k*tschool seg! Hoe lang moet ze dit jaar nog naar school? Kan je haar eventueel ziek melden tot de vakantie? Ik hoop met alles wat ik heb dat ze wordt toegelaten in die andere school.
Precies wat ik me afvraag, wanneer begint de zomervakantie op deze school? Mocht dat volgende week zijn dan zou ik haar ziekmelden. Echt bizar dat ze het ten eerste niet tegen jou mag zeggen, daarnaast ook nog zulke termen over jou gebruikt tegenover je dochter en ze wil hebben dat je dochter ophoudt met zeuren terwijl een ander kind op haar tas gaat staan en er niet vanaf wil..