Hai meiden.. wat ben ik geschrokken.misschien is het niks maar toch ff eng..Vannacht al last van me rechter zij .dat ik er op ging liggen was geen suc6,ik draaide me om en het ging langzaam weg. nu vanmiddag was in aan de wandel en uit t niks kwam die pijn weer in me buik/lies. t werd al erger. Werd er niet lekker van,gelijk gaan zitten en met ongeveer 20min zakte het langzaam weg. Nu zo af en toe een flinke steek door mn onder buik! Help,iemand ervaring? bedankt alvast!
Bandenpijn? Komt door het groeien van je baarmoeder. Kan je niets aan doen, wat kalm aan maar wel blijven bewegen vertelde mijn vk me vanmorgen. Heb er ook last van.
Heb je ook van die steekjes in je buik? ik lig nu namelijk op de bank,doe verder niets, en toch dat rot gevoel..Ja bandenpijn dacht ik ook al aan(wat ik las) Is mijn eerste zwangershap,dus alles is nieuw en dan best eng.. Bedankt voor je reactie
Ik denk ook dat het is van de groei van je baarmoeder ik heb er ook erg veel last van gehad bij mijn eerste. Nu veel minder omdat alles al eens opgerekt is geweest. Bij twijfel gewoon even de VK bellen daar zijn ze voor.
bandenpijn meid! Ik heb het in mijn 1e zwangerschap en deze zo erg gehad dat ik krom liep van de pijn...