Hallo ik heb een tijdje geleden gepost, maar ben hier nu opnieuw ik en (ex)vriend gaan uiteen soit, heb al op de private markt gezocht, niks te vinden dat betaalbaar is voor mij (ik werk en verdien zo'n 1200 eur per maand, maar het is tijdelijk werk en kan na elke maand afgelopen zijn, dus ik reken vanuit de dop (zo"n 1000) euro) wij betalen nu 425 euro, wat betaalbaar is met 2, heel goed betaalbaar natuurlijk maar als ik alleen ga wonen zal 450 toch wel de limit worden vrees ik, zeker als ik op de dop terecht kom Ik heb n 2 app gaan bekijken van om en bij die prijs, maar het waren alle 2 krotten en dat doe ik mijn kindje niet aan, moest het nu ng alleen ik zijn... ben dus op de site van de vmsw terechtgekomen en ik kom blijkbaar in aanmerlking voor een sociale woning maar ik zag dat je die ook kunt kopen! dwz een lening aangaan om een sociale woning te kopen Iemand ervaring meer? Ik betaak dan liever geld voor iets dat uiteindeljk van mij kan zijn, dan huur zou ook beter zijn voor mijn zoontje weet iemand iets van wchtlijsten daarvoor ofzo? xxx
je kan inderdaad een sociale woning kopen, zijn een heel deel voorwaarden aan. hier een site waar dat je een deel erover kunt vinden en ook de kantoren ervan, je kan ook via de ocmw alle info krijgen Vlaanderen