Hallo allemaal. Ik heb gistermiddag getest met action zwangerschapstest. Ik denk wel wat te zien, maar kan dit een 'indroger' zijn? Het is wel roze van kleur als ik goed kijk.. Morgen sowieso nog eens testen voor nu wil ik graag weten of meerdere mensen zulke rare testen hebben gehad van de action.
ik zie hem hoor! Maar heb zelf ook een topic lopen over heeeeeel lichte streepjes. Hopelijk voor ons beiden lopen ze op!
Ik had met actiontest zelfs op mijn nod een licht streepje kruidvat was veel duidelijker... En cb digitaal was ook positief.
Ik ga idd van de week nog van de kruitvat halen. Gefeliciteerd trouwens.. En summer22 ook gefeliciteerd!!
Echt he. Maar kon en kan het niet geloven.. Dit is zo snel gegaan. Alleen ben ik zo bang omdat ik twee miskramen achter elkaar heb gehad en nu begint het het zelfde, geen klachten alleen moe. Ik heb er ook nog geen gevoel bij, niet dat dit goed gaat en niet dat het mis gaat. Time will tell i gues. Ik ben een beetje onsamenhangend want enige wat ik wel voel zijn de zenuwen pfff Hihihihi
Ik zie 'm hoor. Spannend hè?! Ik weet er helaas alles van. Maar weet je.... We kunnen niks anders doen dan afwachten. We kunnen wel constant in de zenuwen zitten maar dat is ook niet goed voor de zwangerschap. En hoe hard het ook klinkt, als het niet goed gaat, hoe verdrietig ook, dan is het niet anders. Probeer een beetje te genieten!