geelbruine afscheiding..

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Ros84, 18 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    Hi dames,

ik heb dinsdag en vanmorgen licht positief getest, streepje leek vandaag iéts donkderder geworden. Maar ook al een paar dagen flinke menstruatiekrampen, of iets dat daarop lijkt. Van mijn vorige zwangerschap herinner ik me vaag dat ik toen ook wat menstruatie-achtige pijn had maar ik heb nu ook af en toe geelbruinige afscheiding, dit heb ik maandelijks vlak voordat mijn menstruatie begint.

Ik maak me nu erg zorgen, vooral omdat ik vorige maand op deze manier een vroege miskraam heb gehad (was toen pas ca. 2 dagen overtijd en had licht posi testjes en posi CB digitaal)

heeft iemand hier ook gehad dat je wat gelige/bruinige afscheiding kreeg die lijkt op pre-menstruatie-afscheiding, maar dat het daarbij bleef en je een goede zwangerschap had?

2. vondebs

vondebs Bekend lid

16 okt 2009
    684
    0
    0
    Ik heb het tot nu toe heel men zwangerschap al.

3. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    ok :)

4. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Verzorging, werk op een afd met dementerende ouder
    Rotterdam zuid
    die van mij is beetje roomwit/gelig schijnt normaal te zijn ook, miss komt het ook door me eerste zwangerschap want had het bij de eerste helemaal niet...
    ik ben zelf ook nog pril zwanger zo 4 en halve week/5 wk..
    Maar mocht je je zorgen eght maken bel je even je vk of gyn..
    zover ik weet pas als je bloed heb moet je het even melden... dit hoeft ook dan nog niks te zijn want ken zat meiden die heel hun zwangerschap bloedverlies hebben gehad en kerngezonde baby op de wereld zetten:)

5. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    bedankt voor je reactie en gefeliciteerd met je zwangerschap!

Deel Deze Pagina