Pfff, hoeveel nachten nog...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ster27, 10 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Eventjes klagen hoor...
    Vannacht voor de tweede nacht in drie dagen niet geslapen. Toen ik op bed ging liggen begonnen de voorweeen bijna meteen en daarbij leek de kleine het te beschouwen als een teken om ook helemaal druk te gaan draaien en schoppen tussen de voorweeen door. Uiteindelijk om 3.00 uur maar in bad gegaan, hoopte dat dat zou helpen en de voorweeen zouden afnemen, maar helaas... Uiteindelijk om 6.00/6.30 in slaap gesukkeld. Maandag op dinsdagnacht was het hetzelfde verhaal en dinsdag op woensdag leek het zo te gaan worden met de hele avond voorweeen, maar stopten ze gelukkig toen ik net in bed lag (of ik was gewoon zo moe dat ik er doorheen heb geslapen).
    Ik weet dat het met een tweede vrij normaal is om vaker voorweeen te hebben, maar als dit zo doorgaat dan kunnen ze me over een week wel opvegen.
    Zijn er hier meer dames die zoveel (of meer) last hebben van voorweeen en wat doen jullie ertegen? Dacht dat een warm bad wel zou helpen, maar helaas...

2. Snowy09

Snowy09 Actief lid

13 aug 2011
    466
    0
    0
    Onder Rotterdam
    Wat vervelend voor je zeg

Heb nog nooit voorweeen gehad(denk ik) Herinner me ze niet van mijn 2 andere kids.

Maar wil je heel veel succes wensen met deze laatste loodjes meid .

3. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    Heb het deze zwangerschap helaas ook. Slaap al andere half week bijna niet. Echt slopend en heb geen idee wat je eraan kan doen. Lees daarom ook graag met je mee. Wie weet heeft er iemand een goede tip.

Deel Deze Pagina