pfff houd het dan nooit op?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door veghelsemeid, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Ik weet dat ik zo reageer hoor, ik ben nl een stuk harder geworden. En ik wil helemaal niet overkomen van kijk ons nou een zielig zijn want dat is helemaal niet. We zijn gelukkig en genieten van hele kleine dingen. Ik wil alleen maar duidelijk maken. Dat heeft de ka ook tegen ons gezegd, als ze 1x per maand verkouden/ziek zijn is dat nog heel normaal.

2. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Sam dat vind ik ook onzin! Dan zou je altijd alles relatief moeten bekijken en dus nooit mogen 'zeuren' want er is áltijd nog wel wat ergers te verzinnen.

3. LovelyDK

Sam maar dat maakt het niet minder vervelend! 12x per jaar schijnt inderdaad redelijk 'normaal' te zijn!

4. LovelyDK

Haha yukl jij kan je lol op ja :D het 'feest' begint bij jou van voor af aan!

A.s. vrijdag krijgt mijn zoon voor de 2e keer buisjes, hopelijk wordt het hier dan ook weer een stuk rustiger!

5. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    het is voor iedere moeder vreselijk om te zien dat je kindje ziek is, ongeacht of dat een kriebelhoestje of een dubbele longontsteking is.
    Ik vind je berichtje erg vervelend over komen, bijna alsof mama's van kindjes met een normale verkoudheid daar niet van mogen balen omdat het niet ernstig genoeg zou zijn.
    Ik weet hoe het is om veel zh opnames te hebben ondanks dagelijks veel medicatie
    in je kind te werken (in ons geval al ruim 2,5 jr dagelijks antibiotica, prednison en 8 x d 2 pufjes + soms zuurstof, dit door een vorm van longemfyseem) maar vergeet
    nooit dat een moeder altijd hetzelfde verdriet voelt bij een verkoudheid als ik wanneer mijn meid weer vecht tegen de zoveelste dubbele longontsteking!
    Het gaat niet om de (ernst van de) kwaal maar om het feit dat je kind niet in orde is.

6. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ja dat is zo leuk als je nog een kind krijgt, dat je alles nog een keer mag doen :D Dus ook de minder leuke dingen ;)

Succes vrijdag! Hopelijk helpt het je mannetje!

7. Yukl

Yukl Niet meer actief

Wat betreft dat 1 keer per maand ziek zijn normaal is. Dat kan ik me wel indenken in de periode waarin nog weerstand moet worden opgebouwd. Maar dat neemt niet weg dat het een behoorlijke aanslag is op ons werkleven. We hebben geen opvangnetwerk in onze omgeving en moeten dus zelf thuis blijven als de kinderen ziek zijn. Ik ben ook het liefst zelf bij de kinderen, maar dat wil nog niet zeggen dat het makkelijk is om iedere maand weer een paar dagen vrij te nemen voor je zieke kind. En voor de kinderen is het natuurlijk ook niet leuk om ziek te zijn, al is mijn oudste heel vaak "ziek" geweest zonder zich echt ziek te voelen. Maar ja, koorts, dus mag niet naar de opvang.

8. LovelyDK

Yukl hier precies zo! Mijn werk is ook niet heel happy als ik weer eens niet kan komen werken omdat mijn zoontje ziek is... Best lastig soms!

9. Sensea

Sensea Niet meer actief

leuk hé, lang leve de kdv , psz en kleuterscholen. echt dolle pret is da. (not...)

10. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Ik wilde eigenlijk alleen maar zeggen, idd wanneer houd het nou eens op. Omdat het hier ook door blijft gaan.
    Ik wil hier niemand mee kwetsen dat is echt niet mijn bedoeling. Sorry als het wel zo is overgekomen. Maar soms is een kleine opmerking al teveel! En ik weet dat het lastig is om dat voor te stellen. En natuurlijk mag een moeder met een verkouden kindje wel klagen.

11. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Even goede vrienden joh..je bedoelde het vast niet zo vervelend ;)
    Zand erover

Deel Deze Pagina