Hier ook 10 min lang janken.. zacht gekookt ei dat ik ben! Vind het overigens heel knap als je het hele filmpje vol houd zonder een traantje weg te pinken.
Wou het gisteren al kijken, maar lag in bed, met alleen m'n iphone en daar speelde het filmpje niet op af. Zojuist gekeken en heb het 34 seconden droog gehouden....
zo en bedankt.... hahaha moet zo naar me werk maar kan meteen me mascara gaan bij werken hahahahahahahaa zo mooi zo ontroerend!
hier hebben we samen met traantjes gezeten mooi die pure emoties, en daarbij in nederland weet je dat je partner een half jaar weg is, in amerika weet je dat niet. erg mooi!!
schitterend filmpje....bij het eerste meisje ging het al mis respect voor al die kanjers! vind het ook heel bijzonder dat je het droog kan houden bij het zien van zoveel emotie
Bij 1:55 kwamen de tranen en nog een paar seconden later het snikken en boehoeeee wat schattig... en wat ben ik blij dat mijn man weg is bij de luchtmacht...
En bedankt. Nu hangt mijn mascara op mijn kin Dat meisje bij die kerstman en dat jongetje met dat lichtblauwe shirtje...
Pffff ik heb het echt niet drooggehouden! Jemig! Een heel mooi filmpje zeg, al die koppies Geweldig!!
nou het ging goed.. Tot het eerste meisje bij de kerstman.. Je kon me opvegen.. Ongelofelijk wat mooi om te zien zeg
idd zulke mooie momenten, maar wat ben ik blij dat mijn mannetje jaren geleden besloot om met de landmacht te stoppen!!! moet er niet aan denken dit met mijn jongens door te moeten maken!!! respect! joyce