Janken en huilen van begin tot eind. Mijn man is ook 5 maanden weggeweest, dus ik kan me helemaal inleven. Maar voor Amerikanen is het niet te vergelijken. Hier zijn ze meestal 4-6 maanden weg, soms ook wel 3, maar voor Amerikaanse militairen duurt een tour minimaal een jaar.
sorry maar ik kwam niet verder als 3 minuten .. toen rolde de tranen al over me ogen .. ik heb dat zelf als kind 1 keer meegemaakt,, door een ruzie waren mijn ouders tijdelijk uit elkaar.. ik was 9 .. en ik was met mijn moeder en zusje ergens naar toe.. en zonder dat we het wisten tot onze vader opeens buiten .. na 2 maanden niet gezien te hebben sinds dien kan ik hier niet meer tegen het zou ook niets voor mij zijn als mijn vriend het leger ingaat
Wat mooi om te zien zeg !! Hier kon ik het ook niet drooghouden , tranen staan nog steeds in me ogen .
Oke... ik heb het precies 1.26 minuut tegen kunnen houden, maar bij dat jongetje dat in de armen van zijn vader vloog brak ik al Niet dat ik zoveel op heb met het Amerikaanse leger, maar puur het feit dat je kinderen ziet die hun vader hebben gemist...dat is al emotioneel. Wel jammer dat je in je achterhoofd weet dat die Amerikanen in oorlogsgebieden zijn geweest, waar er aan de lopende band kinderen doodgaan. Toch wel tegenstrijdig.
Heb het ongeveer 15 seconden om niet te huilen. Bij dat meisje met die Kerstman moest ik echt keihard janken gewoon...
wat een prachtig filmpje om te zien Bekijk bijlage 96008 had niet van mezelf verwacht dat ik zou gaan huilen/zo emo zou zijn...
Jeetje wat doe je me aan!! Ik hield het nog geen 5 seconden vol en ik heb de boel bij elkaar gejankt! Bij 3 minuten dan ook stop gezet, too much emotions for me.. (en nee ik ben niet eens zwanger hihi)