Pfffff...nou bij de kerstman rolden de dikke tranen over mijn gezicht hoor...dat meisje....achgossie...
Dat met die kerstman vond ik verschrikkelijk! Kan een kind een trauma van krijgen, als de kerstman zijn baard aftrekt en dat dan daar ineens papa staat. Voor veel kinderen is de kerstman god, nog boven papa en mama.... In Amerika dan, hè. Maar goed, dat leek me dus niet slim. Maar volgens mij waren er 2 kerstmannen, toch? Die jullie bedoelde had alleen het kindje op schoot toen papa er aan kwam?
Ik heb het droog gehouden tot dat kleine meisje begon met papa i miss you, i love you Levi wil hem nu nog een keer zien,maar of ik dat aan kan
ik heb hem stiekem nog een keer gekeken alleen dan zonder man... nou jullie raden het al.. heb weer lekker ongegeneerd een potje zitten janken wat een opluchting weer hihihi
Ook ik heb niets met het leger,maar als je dan ziet hoe blij die kinderen zijn om hun papa of mama te zien en dan denkt dat die kinderen vaak grotendeels zonder papa of mama opgroeien is dat voor mij genoeg om de sluizen te openen.
Onmogelijk om het droog te houden, tranen met tuiten hier Wat blijft het toch prachtig om van die stoere mannen met hun kleintjes te zien
Maar hier hebben ze zelf voor gekozen, het is niet een verplicht leger (zoals in sommige andere landen).
Tuurlijk hebben ze hier zelf voor gekozen,maar dat betekend nog niet dat zij hun kinderen niet missen en andersom.