Ik heb al jaaaaren een huistelefoon en of ik er nou wel of geen gebruik van maak...heb t nooit gegeven aan een werkgever of instantie en voel me daarvoor ook niet verplicht! Mobiele nummer kunnen ze krijgen waar ik altijd wel op te bereiken ben en anders snel terugbel, zoals je chef heeft gedaan heeft ze vind ik geen recht op..jij bepaald toch verdomme zelf wel aan wie je je huistelnr geeft???!!! Balen dat je moeder zonder te vragen je nr heeft gegeven maar jou om die reden ontslaan??? Dat kan en mag niet! Ik zou niet balen hoor als ik jou was, ze kunnen jou niet dwingen al heb je je huistelnr 10jr..Als ze er vragen over gaat stellen zou ik gezegd hebben: ik ben ben niet verplicht mijn huisnr te geven, jullie hebben mijn mobiel en dat vind ik prima zo! Doet ze er moeilijk over en zeuren dat je mobiel nietg opneemt of terugbelt tjah kan ook wel eens gebeuren he, technology van tegenwoordig werkt ook niet altijd super, ze kan je niets maken meid dus geen zorgen
Ik heb een klein beetje verstand van. Ben zelf door mijn oude werkgever moedwillig het bedrijf uitgewerkt, ondanks mijn vaste contract. Ineens deed ik (na bijna 9 jaar uit de naad te werken) mijn werk niet goed meer. Dankzij juridisch platform, heb ik er toch een hele sloot met geld uit weten te slepen. Dus ik adviseer, hulp nodig bij ontslag? Ga hier kijken: Werknemer | Juridisch Platform Ik heb gratis hulp gehad en ze zijn heel professioneel en ik ben super goed geholpen. Ontslaan mogen ze je niet zomaar, alhoewel het wel verschillende is bij een vast contract of een tijdelijk contract.
Ja ik werk er in februari bijna 3 jaar en dan loopt dus mijn contract af, hun zijn slim en willen niet dat hun medewerkers verouderen snapje , jonge mensen kosten minder. Ja ik wil ook dolgraag wat anders maar ik ben nu zwanger en wil geen risico lopen m.b.t mijn wazo uitkering. Want na februari kan ik 3 maanden ww en daarna wazo krijgen, dus vandaar.
Snoopy thnx meid (K) Zo ga ik het ook zeggen als ze mij weer gaat ondervragen hahah @ frummeltje goed dat je ze mooi voor de rechter hebt gesleept!! En geld hebt gekregen!!! En thx voor de info
you're welcome! Je moet je altijd laten informeren met dit soort dingen. Maar goed is bij jou nog geen sprake van natuurlijk. Ik snap dat je nu nog niet naar een andere baan gaat kijken. Heel veel succes en hopelijk valt het allemaal mee als je een gesprek hebt,