Pfff... ik ben een feeks geworden!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bajou, 25 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Pina, ik gun je die zwangere buien van harte! :D ;)
    Of zonder die rare buien, gewoon zwanger, mag ook hihi

2. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    He ladies, ik denk dat ik dit topic maar kopieer en naar m'n ventje doorstuur... zo van; "zie maar, ik ben niet de enige heks!" 8)

Nog steeds geen beterschap hoor hier... ben daarnet helemaal boos geworden omdat hij zei; " Doe je jas aan als je buiten gaat"...
    En ik; "GROM, NEEN, IK HEB WAAAARM" NEE NEE NEE *stapt kordaat zonder jas naar buiten* - Moest 'm eerst wel opzij duwen want hij versperde de weg aangezien hij het zag aankomen dat ik niet ging luisteren.
    Ohh ik kan het helemaal niet verdragen als hij me (in mijn ogen) commando's geeft.

Hij zal er vast ook moeite mee hebben, want dit is hij absoluut niet van me gewoon, dan zegt hij iets als; "Ik zwijg maar, want je ergert je maar aan me..."
    :$:(...
    En toen ben ik beginnen huilen omdat 'ons liedje' op de radio speelde...
    Zucht.

Dank jullie wel voor de talrijke reacties, ben ZO blij te lezen dat ik niet de enige ben, en oh ik HOOP zo hard dat dit geen 9 maanden duurt want ik word er echt ongelukkig van.

Over die agressie; heb ik dus ook, ik voel me ook constant een beetje kwaad/opgefokt/kort lontje.
    Deze ochtend fietste ik naar m'n werk, gooit er opeens een @#!!^^§ zijn autoportier open zonder te kijken!
    Ik GIL en sla m'n stuur naar de andere kant...
    Dacht echt van; "NU stap ik af en ga ik 'm eens flink de waarheid zeggen..."
    Maarja, ik ging te laat zijn op m'n werk. :)

ZUCHT!!!

3. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Wat ik niet snap he.....is waarom iedereen om me heen zo godgeslagen vervelend en irritant doet!
    Echt ALLES doen ze verkeerd!
    ALLES zeggen ze verkeerd...
    grrrrrrrrrrrrrrrrrr.......Al die super irritante goedbedoelde maar slechtvallende tips...JAHAAAAA ik wéét dat ik goed moet eten!!! maar alles smaakt zo goor!
    Al die mensen in de supermarkt lopen niet door...BLIJF DAN THUIS!
    Iedereen rijdt ,super slecht auto opeens..ALS JE NIET DURFT GA DAN FIETSEN!

Als iedereen nou gewoon z'n kop zou houden en me met rust zou laten dan zou het veeeeeeeel beter zijn!

Zoals je ziet ..niet IK ben een feeks geworden...iedereen om me heen is niet goed geworden!:D

4. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    3 letters; L O L

5. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Owwwwwwwwwwwww, dat is het gewoon, zeg dat dan meteen :D:D:D

6. miffy11

miffy11 Niet meer actief

geweldig!!! denk dat ik deze maar ga kopieren en naar mn vriend door ga sturen :)

Deel Deze Pagina