Wow wat een hoop reacties al ! Bedankt allemaal ! Ik ben er helaas nog steeds niet uit ! Op iedere naam heb ik wel wat aan te merken ! Yael stond al jaren op nr 1 maar op een of andere manier vind ik m nu te jongensachtig .... Lastig dit ! Vayen vind m man geloof ik het minst leuk, zal er nog eens over beginnen . Met joann zit ik met de uitspraak . En bij jenna ben ik bang dat ik het zeurderig ga vinden ! Dubbele namen vind ik vaak een beetje bekakt . En tja hoe roep je je kind dan later ?? " Jenna-joann"" kom eens!!!!
Ik denk dat geen van de namen het voor je is! Uhm, dubbele namen bekakt? Jo Ann is een dubbele naam. Het samen voegen van de naam geeft de indruk dat de ouders analfabeet zijn. Wat voor soort naam wil je? kunnen we misschien een klein beetje met je mee denken.
Hmm die associatie heb ik niet want mijn nichtje van 3 heet zo haha Misschien zit hier nog wat tussen?: Sorscha Rachel Shona Shanna Janice
Wat voor soort naam ? Iets wat bij jayden past, mag niet beginnen met jay, Engels (achtig ) Niet te netjes, niet te apart! Beetje wat in dit rijtje past. Andere namen die het net niet zijn maar ik wel gaaf vind zijn; Dena, nena , Donna , Loïs , jazzlinn , faylinn jennely Moeilijk hoor
Ik ken die naam van leeftijdsgenoten daarom vind ik hem al ouderwets ! Van jou rijtje vind ik Rachel het leukst ( op z'n engels) Maar ook te oud ...
Jenna vind ik een leuke naam! Wat suggesties : Kylie Jill Daisy Alicia Jenelle Gigi Noëlle Hayley Joanna Felicia Miley
Bedankt voor je reactie! Van jou rijtje vind ik jenele het leukst maar dat moet ik aan Chanel denken wat ik dan weer niet leuk vind...
Als je bent bevallen moet je echt even hier komen melden hoe ze heet hoor volgens mij kom je er nooit uit
Meid je hebt hele leuke namen in je lijst staan! Zijn het niet gewoon een beetje de hormonen? Jazzlinn, Hele leuke naam! Maar het staat een beetje vreemd op papier. Ik vond Jassamine/Jessamyn ''Jessa-mijn'' een hele mooie naam. Je houd nog wel de Jazz klank, maar het is een echte bestaande naam en een hele mooie bloem. Niet te apart de naam word veel in de UK gebruikt. Jayden & Jassamyn? Wel beiden beginnend met dezelfde letter. Maar Jessa en Jay is prima te doen samen. Dena, Nena, Donna. Zijn ook hele leuke namen! Misschien is Novalie/Novalee iets voor je? Merk toch dat je graag korte namen aan elkaar plakt. Nu is de naam in Amerika erg opkomst en kom die naam regelmatig op nameberry tegen. Zal wel over een paar jaar naar Nederland overwaaien? (Ben je 1 van de eerste!) Jayden & Novalee? Staat ook netjes, Jay & Nova. Beiden mode naampjes van het moment. Faylinn en Jennely, Dit zijn namen met een ''moeilijke'' associaties. Maar ze geven wel een heel internationale vibe. Ik zou dan verder kijken naar meer bekende variaties? Wat dacht je van Brooklyn, Ashlyn, Madelyn, Marlyn, Haylee, Taylor, Carlee / Karlie. Van deze namen zijn er natuurlijk heel veel spelling variaties. Gewoon een avondje Love and hip hop kijken en misschien kom je nog op inspiratie Jayden & Haylee? Lois, is op zich zelf al een hele mooie naam. Misschien vind je Lola, Lana, Lena en Lara ook wel wat? Jayden & Lara?
Ja erg he !! Ik begin gek te worden van mezelf ! Ik blijf jullie ook maar lastig vallen met m'n topics Excuus !