Bedankt voor je reactie staan super leuke banen tussen ! Ik ga het ff met m'n man overleggen ! Ik twijfel gewoon zo erg !!! Bij m'n zoontje was ik er zo uit. Maar jeetje wat is een meisjes naam moeilijk . Ik moet altijd eerst een jaar ofzo wennen voordat ik een naam leuk vind en als ik een naam leuk vind ben ik er na een jaar ook weer zo op uitgekeken dat ik de naam afgrijselijk vind.
Hahahah geef niks meid... We hopen wel dat je een leuke naam vind waar je ook 100% achter staat. Ik weet nog dat ik bij mijn eerste dochter met de meest wilde namen kwam. Had tijdens mijn zwangerschap een aantal films van Quintin Terentino gekeken en daar kwam ik een personage met de naam Epiphany tegen. Toen der tijd vond ik die naam helemaal geweldig! Toen ik de kleine voor het eerst vast hield en aankeek wist ik meteen dat het een Ju.lia was. (Tot opluchting van mijn partner en beide families!) Mijn tip is, gewoon lekker namen site's en blog's af gaan... Maak in een word bestand een enorme lijst van namen die je leuk vind. Ga s'avonds samen met je partner of beste vriendin het lijstje af. In je onbewust zijn neem je wel een paar namen tot je op die je stiekem wel leuk vind. En intussen tijd kan je ons hier altijd lastig vallen!
O pfieuw ik ging me al bezwaard voelen ! Het liefst bespreek ik het ook meteen met m'n ouders broers schoonzus enz die kennen me zo'n beetje het beste maar dan is de verrassing d'r af! Dus fijn dat ik het hier kwijt kan ! Ik ga d'r dit weekend echt ff voor zitten met m'n man . Het wordt tijd dat hij d'r ook ff achter aan gaat! Als hij nou zou zeggen van joh vayen wat gaaf zeg ! Nou dat zou dan makkelijk zijn! Waarschijnlijk denk hij ik heb met de jongens naam ook m'n zin niet gekregen ( diego, Pelé ,nordin, Zico) Whaha voetbalfan))dus dat zal met de meisjesnaam ook wel zo gaan ...
Hahahahah! Ik herken het helemaal! Gewoon een lijst maken van namen die je helemaal geweldig vind. En die opties onder zijn neus leggen, heeft hij toch nog het gevoel dat hij mee denkt. Mannen moet je soms een beetje sturen Ik heb aan dit topic heel veel gehad tijdens deze zwangerschap, Names on NB that make you go WOW! Puur voor de inspiratie en ben ik later gewoon gaan googlen voor een naam die passend was bij de naam de naam ''Jul.ia''. Had uit eindelijk een lijst met 800 namen verzameld waar van ik ongeveer 100 namen leuk vond. De lijst van 100 namen waar ik geen moeite mee had heb ik met mijn partner gedeeld en die mocht er een aantal weg strepen. Een paar avonden later gingen we samen door de laatste van 50 namen en kwamen tot het besluit dat Oli.via toch heel mooi samen met Jul.ia ging. Ik heb moeten pleiten voor Op.helia want anders was het Isa.belle geworden. Maar, O'god wat voelde hij zich belangrijk op dat moment. schroom niet voor hulp en tips, daar voor is het forum! En begrijp dat je de naam als verassing wilt houden. Handigheid van het internet, je kan online anoniem gewoon met andere opzoek gaan naar jou ideale baby naam. En geloof mij, wanneer je de kleine voor het eerst vast houd weet je de naam. Vaak is het de combinatie van de hormonen en de stress die je doen twijfelen.
Bedankt voor de link .... Ik ga die site ook maar eens ff doorspitten . Julia is idd ook een mooie naam ! Het is wel een naam die altijd leuk staat denk ik . Dus ook als ze volwassen of bejaard wordt . Ik ga dit werkend m'n man ff opjagen . En als hij dan nog nergens mee komt wordt het gewoon vayen. Mocht ik voor m'n bevalling wat leukers tegenkomen kan ik altijd nog switchen
Hèhè !! Ik lag gisteravond in bed en dacht ineens ...... Ik wil gewoon dat ze vayèn gaat heten! Toevallig had m'n man vorige week eindelijk een lijstje gemaakt waar oa fajenne en vajenne op stond. Dus vanmorgen begon ik er meteen over. Ik moet zeggen dat ik vayenne niet zo leuk vind als vayen maar een klein kindje roep je toch vaak afgekort of in de "verkleinde vorm" Bv jay jaytje lies liesje Kim Kimmetje kimmie ján jantje enz ! Daar was m'n man het gelukkig mee eens ! Terwijl hij een paar maanden gelegen vayen nog niet leuk vond Zo vind hij het nu wel leuk ! Dus tenzij we nog wat leukers tegenkomen wordt het vayèn ! Wat vinden jullie vd schrijfwijze? Bedankt allemaal voor het stemmen steeds en alle reacties Gr