Ik zag verderop een leuk topic over honden en baby's . En wij hebben twee katten en ik ben heel benieuwd hoe/of een kat reageerd als er "opeens" een baby is? Hebben jullie tips of leuke verhalen? Ben benieuwd!
Ik heb 4 katten, en ze vinden Quinn echt gewoon doodeng hihih Lopen met een grote boog om hem heen, en als hij huild kijken ze me echt zo aan van moet dat. Aan de ene kant ben ik wel blij dat ze zo reageren, hoef ik niet bang te zijn dat ze boven op hem gaan zitten ofzo
Hoi, Ik heb 4 katten. Twee katten zijn niet meer bij mij weg te slaan sinds ik zwanger ben. Ze vechten bijna om een plekje op m'n buik. Eén van die katten lag altijd bij m'n vriend op schoot, maar verkiest nu toch mijn buik. Ik denk dat het komt omdat ik nu warmer ben. (Ik heb het ook warmer) Ze doen ook heel voorzichtig, heel schattig! Ik heb nog geen ervaringen met geboren baby en katten.
ik heb 2 katten 1 kat moest sinds dat ik zwanger was steeds op mijn buik liggen en als de kleine schopte ging de kat kopjes geven en nu zijn mijn dochter en die kat niet meer bij elkaar weg te slaan de andere kat moest er nooit al iets van weten maar sinds kort als youame huild dan komt die andere ook kijken
Even graven in m'n geheugen. Onze kat Mia vond de baby's altijd heel lief en was nieuwsgierig wat er toch bewoog in dat bedje of die box. Inmiddels zijn we ruim 20 jaar verder, een nieuwe zwangerschap en 3 poezen later, is ook deze kat weer heel nieuwsgierig! Heb haar al twee keer uit het ledikantje en meerdere keren van het aankleedkussen moeten vissen, waar mevrouw lekker lag te pitten. Ben heel benieuwd hoe zij straks op de baby zal reageren. Ze is overigens een schat van een kat, echt heel lief dus ik denk dat dat wel goed zal gaan.