Pfff... ik krijg zoveel babykleertjes.

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Bruinoogje, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gitster

Gitster Bekend lid

23 nov 2012
    518
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik zou inderdaad ook zeggen dat ik liever heb dat ze wat kopen waar je echt wat aan hebt....Dat je kindje het gewoon niet draagt en dat je graag ook zelf shopt. Hier ook een oma met een totaal andere smaak dan mij, heb gezegd dat ik liever wat anders heb dan kleding, hoe verwend het ook klinkt, tis zooo zonde.
    En anders stel je voor sámen te shoppen...

Wat kleding-overschot betreft, er zijn inderdaad genoeg mensen die weinig te besteden hebben...

2. kath

kath Actief lid

27 okt 2012
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, voedselbank e.d., ze zijn er echt heel erg blij mee!

3. Miracle1

Miracle1 Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.235
    180
    63
    De voedselbank is er inderdaad erg blij mee, ook gezinnen die het moeilijk hebben kunnen het goed gebruiken.
    Ik ken het probleem zelf niet met 3 oma's en 2 overgrootoma's maar je kan bij ze aangeven dat je het erg lief vind maar dat je teveel kleertjes krijgt en of ze alleen wat willen geven wat je goed kan gebruiken.

Mocht je het willen verkopen dan zijn pakketjes goedkoop aanbieden veel meer in trek en hier kun je een advertentie plaatsen.

4. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    voedselbank of aan het consultatiebureau of kerk?

5. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    WAUW!
    Onze kleine meid is straks minder goed "bedeeld":
    de vader van mijn man
    de moeder van mijn man
    de moeder van mijn schoonmoeder

Helaas zijn mijn ouders en hun ouders al overleden...

6. MilanFleur

MilanFleur Actief lid

28 jul 2010
    394
    0
    0
    Omgeving utrecht
    Woww dat probleem heb ik niet. Hier ook eerste met kindje van onze vrienden dus krijg niets tweede hands van een ander.
    Maar begrijp dat je het zelf ook leuk vind om eens iets te kopen. Misschien eerlijk aangeven? En bij verjaardag ofzo verlanglijstje maken op bijv. Lijstje.nl. Kun je speelgoed ofzo opzetten of nuttige dingen als pyama, autosstoel, flesjes, fietsstoeltje enz.
    En dingen weggeven, ids via startplaats, kringloopwinkel of natuurlijk via hier. Denk als je hier een berichtje neerzet je genoeg mensen blij kan maken!

Deel Deze Pagina