ik kan nog maar 2 van de 6 positiebroeken aan. ben heel weinig aangekomen eigenlijk... heb altijd maat 36 en ben nu maar 12kg aangekomen geloof ik in totaal... vorige keer was ik veel zwaarder en heb ik wel tot het einde alles aankunnen doen...
Wat een herkenbaar topic, ben blij dat ik niet de enige ben!! Ik zit vandaag op 39 weken maar zit sinds week 37 ook al hard te duimen dat het gaat komen. Bekkenpijn neemt laatste dagen erg toe maar het ergste is echt de verveling. Zit echt letterlijk te wachten tot het gaat beginnen....... Ik duim heel hard voor jullie allemaal dat het snel gaat beginnen!! Tot die tijd hebben we wat steun aan elkaar
Nee ik word waarschijnlijk niet eerder ingeleid dan aankomend weekend omdat zowel de baby als ik het nog goed maken. ( behalve dat ik het wachten zat ben haha) morgen eerst weer een strippoging en heel hard duimen dat de kleine zich uit zichzelf zal aandienen!
Hier 39+1 en zo nieuwsgierig dat ik er bijna ongeduldig van wordt! Mag niet klagen want voel me verder nog prima! Afwachten dus maar!
Oh zo herkenbaar ik ben nu 40+4. De tijd gaat niet voorbij. Vrijdag heb ik afspraak bij het ziekenhuis dus heel erg benieuwd. Dames die ook overtijd zijn en wachten, heeeeel veeeel succes!