Misselijkheid.. kan dat van je eisprong komen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lientjelove, 17 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Ik verwacht ergens dezer dagen mijn eisprong.. ik weet het niet zeker, omdat ik de eerste ronde ook een cyclus van 65dagen had!! Ik ben er vanuit gegaan dat ik toen een cyclus heb overgeslagen en ben nu uitgegaan van een cyclus van ongeveer 33dagen. Nu ben ik en een paar dagen geleden ook al opeens heel erg misselijk..zo'n gevoel of je hele buik van streek is.. Het zijn van die vlagen en daarna is het weer helemaal over:(. Weet iemand misschien of dit van de eisprong kan komen of komt dit helemaal niet bekend voor??? Ik probeer een beetje te bedenken waar dit gevoel vandaan komt... alvast bedankt!! xxxxx

2. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    ik heb dan een opgeblazen gevoel
    en door mijn darmziekte ben ik dan ook erg ongemakkelijk omdat mijn darmen geirriteerd raken in die periode en ben ik ook wel eens misselijk.
    volgens mij kan het perfect ook zonder de ziekte

3. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ik ben op de dag van mijn eisprong ook vaak misselijk

4. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Hoi Lientjelove,

Ik voel me vaak ook niet helemaal top rond mijn vruchtbare dagen en eisprong. Ik heb vaak hoodpijn en idd een beetje misselijk. Het zijn de hormonen dan maar denk ik. Of omdat je zo onregelmatig bent heb je al eerder je eitje gehad en ben je misschien wel zwanger.Je zou voor de zekerheid een test van de kruidvat kunnen doen die 2 voor 5 euro.....Geeft misschien ook wat rust voor de nieuw eventueel naderende ongi. Ik merk dat als ik denk dat ik zwnager ben mijn ongi ook daadwerkelijk uitblijft. Ik test nu vaak 4 dagen voor nod en weet dan dat ik niet zwanger ben en wordt het dan ook netjes op tijd.

Heel veel succes

5. mama1979

mama1979 Actief lid

10 aug 2009
    431
    0
    0
    Hoi Lientjelove,

Ik heb dat ook.
    Ben nu al 3 dagen misselijk:(
    Had het idee dat ik maandag mijn eisprong had omdat toen de steken het heftigst waren.
    Maar ik begrijp niet waarom ik nu nog misselijk ben:(
    Wat is ons lichaam toch eigenlijk een raar ding hè.
    We voelen het allemaal verschillend, en de ene keer weer anders dan de andere keer.
    Nu hebben we de nacht van zondag op maandag geklust dus wie weet........;)
    Ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen.

6. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hier ook misselijk vlak voor mn eisprong!

7. Lientjelove

Ik heb nu ook opeens bloedverlies(roze afscheiding, zeg maar) en ik was 2.5 week geleden nog ongesteld.. ook van de eisprong misschien??? Heb ik de vorige keer trouwens niet gehad, toen was het alleen vruchtbaarslijm wat ik had herkend.. en dat heb ik nu nog niet gezien. Vreemd hoor... zwanger lijkt me trouwens niet, maar ik hou het in de gaten!! xxx

8. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik ben ook altijd misselijk rond mijn eisprong. En bloedverlies kan plaatsvinden na de eisprong.
    Succes met het wachten, dat is altijd het vervelendste!

9. Lientjelove

Bedankt voor jullie reacties.. ik heb even banner veranderd.. ik zal nu wel de eisprong ergens hebben... zeker een raar iets: dat vrouwelichaam van ons.. Je weet gewoon nooit wat er nu weer aan de hand is, al moet ik zeggen dat ik wel steeds duidelijker al mijn kwaaltjes herken.. mijn lichaam doet zijn best mij het te vertellen.. hihi... :D Met hulp van jullie kom ik er ook langzaam achter... xxxx

10. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    Me 2......misselijk rond ei!

Deel Deze Pagina