Hmm, vandaag is de nesteldrang en opruim/schoonmaakwoede echt begonnen. Begin het nu een beetje op mijn heupen te krijgen en ben erg onrustig. Zal toch nog geen voorteken zijn? Kleine moet toch echt nog zo'n 3,5 week blijven zitten. Wel lastig dat ik zelf niet veel kan/mag doen... Arme manlief...
euhm zo'n 2 weken terug (dat ik echt actief elke dag ging poetsen) Al veeeeeeeeeeeel eerder dat ik dingen ging verzamelen en babykamer ging halen
Klinkt heel bekend... Maar heb het al langer...hihi sinds ik zwanger ben (wat onverwacht was) heb ik een soort van drang om alles in orde te hebben...waar manlief soms behoorlijk onder te lijden heeft (arme hij)
Het echte alles schoon en op orde willen hebben dat heb ik sinds een week ofzo maar alle spulletjes hebben al sinds week 25 ofzo!
Vanaf week 28 kreeg ik opruimwoede en de schoonmaakwoede is nog niet echt aanwezig helaas. Heb wel een nieuw schoonmaakapparaat besteld!
Het begint nu toch wel toe te slaan en dan met name omdat onze babykamer klaar moet zijn, ik kleding uit wil zoeken en kasten wil inruimen enz.
Ik heb een al een hele tijd, maar het wordt nog wel steeds heftiger Nu richting het eind weet ik steeds zekerder dat het niet lang meer gaat duren, dus komt er meer druk op de ketel. En moet het écht NU af! Ik denk dat t hier zo rond 35 weken zwangerschap echt nesteldrang genoemd kon gaan worden. Maar bijna 40 weken en nog steeds geen beebje hoor...vorige zwangerschap wel, toen kreeg ik ook rond 35 weken poetsdrang en toen ben ik bevallen met 38.4 weken. Gewoon lekker aan toegeven, is goed voor je huis. En dat ukkie komt vanzelf, wanneer het er zelf aan toe is. Dat zal zo'n vaart niet lopen!
Hier sinds vorige week! OMG wordt gek van mezelf! Ik mag eigenlijk niets doen... Maar heb nu bijna álle kasten uitgeruimd. Gisteren letterlijk drie kwartier bezig geweest met het poetsen van 'het kleinste kamertje van het huis'. Heb de bovenkant van de stortbak eraf gehaald en afgewassen. Heb rooster van ventilator eraf geschroefd en afgewassen... Ben alles aan het soppen! We hebben sinds een week of 5 een nieuwe boxspring en toch heb ik alles van het bed afgehaald (zelfs geprobeerd ding te verplaatsen) en het hele bed staan stofzuigen . Ik heb mezelf niet in de hand! Ik ga boven naar het toilet en vervolgens sta ik de douchecabine helemaal af te nemen Heb de volledige kledingkast inhoud van m'n man en van mezelf compleet gewassen en gestreken! Ga was in de wasmachine doen, en betrap mezelf erop dat ik de wasmachine sta te verschuiven om erachter te stofzuigen! Gekkenwerk! Want ik heb bi, gekneusde ribben, harde buiken, vocht wat ik vast hou, flinke vermoeidheid. Maar nogmaals, heb mezelf niet in de hand
Bij de eerste niet gehad en ze kwam met 39+5. Collega van mij had met 35 weken al opruimwoede en is ingeleid met 42 weken.
Sinds afgelopen week heel erg, ben constant aan het opruimen en poetsen, had het vanaf de 20e week al, maar heel af en toe maar.. nu ben ik echt alleen maar aan het opruimen en schoonmaken ALLES moet pico bello
Ik heb er op zich weinig last van, omdat alles schoon is in huis en alle kleertjes etc zijn gewassen. Het enige wat ik nu wel meer doe dan voorheen is ervoor zorgen dat het ook netjes blijft iedere dag haha. Dus ik ben nu wel elke dag meer aan het opruimen. Normaal gesproken dan ruim ik eens in de 4 dagen alles op. Nu wachten tot onze kleine hummel zich aanmeldt!
Niet. Bevallen met 38+6 weken, verhuisd met 37+4 dagen en nergens last van gehad. Je kon het eerder schoonmaakafschuw noemen.... ik was zo lui als een hond hehe
Sinds een paar weken al... Nu loop ik met bekkenklachten en ben ik erg moe, dus door het eerste mag ik niet teveel en door het tweede lukt het me ook uberhaupt niet zo denderend. Doe dus wel van alles, maar moet dat binnen de perken houden en dat lukt nog wel aardig. Wel benieuwd hoe dat over een paar weken/maanden gaat zijn....
Het begint hier steeds meer te kriebelen maar zijn aant verbouwen dus wacht even tot dat klaar is en ga dan over een week of 4 grote schoonmaak houden. Laatste paar week kan ik dan alles bijhouden. Maar heb zoiets van als ik nu alles al ga doen, kan ik dan bijna weer dus wacht nog maar even