Pfff...jengelen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Angeltje24, Jan 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Angeltje24

Angeltje24 Bekend lid

Nov 22, 2006
    536
    1
    18
    Nina slaapt perfect in de avond en ochtend. Na het badje en fles gaat madam zonder te piepen om ongeveer 19.00 uur heerlijk slapen. Rond 23.00 uur maken we haar wakker voor de laatse fles welke ze eigenlijk altijd slapend drinkt. Om 07.30 moeten we haar meestal wakker maken voor de fles en na wat knuffelen gaat ze ook weer zonder te piepen naar bed, meestal tot aan de volgende fles van 11.00 uur.
    Na deze fles gaan we meestal boodschapjes doen en een flink stuk wandelen, in de wagen slaapt ze dan meestal een klein uurtje.

Maaaarrrrr...na de fles van 15.00 uur veranderd ons lieve prinsesje in een klein draakje. :)
    We spelen en knuffelen altijd na de fles maar madam begint al snel te gapen en in haar oogjes te wrijven. Als ik haar dan in bedje leg is het eerst 5 min stil en dan begint ze te brullen. Heb al geprobeerd haar even te laten brullen maar dit werkt niet. Als ik haar dan mee naar beneden neem is ze stil en lacht ze naar mama. Ik leg haar dan in de box dit houdt ze even vol en begint te jengelen. Ze is dan doodmoe en wil niks. Niet in de box, niet met mama spelen, niet bij mama liggen, niet in dr wippertje. Ze is er allemaal snel op uitgekeken. Madam wordt moeier en moeier en vaak duurt het dan nog anderhalf uur voordat we in badje gaan. Daarna is ze uitgeteld.

Het zal wel het bekende jengeluurtje zijn tussen 5 en 6? Maar ik weet soms niet meer wat ik moet doen om haar tevereden te houden tot aan het badje.
    Ik vind het heerlijk als ze wakker is maar dat jengelen...pfff...wat kan je daar moe van worden. :rolleyes:

Ze zit nu in haar wippertje naar de dvd van Nijntje te kijken, dat is het enige wat haar nu even boeit (ook al ben ik er niet voor dat ze nu al tv kijkt)Nog eventjes en dan is het baddertijd...

Sorry voor mn gezeur hoor meiden...maaruh..hoe overleven jullie de jengeluurtjes?

2. Marijntje

Marijntje Bekend lid

Nov 9, 2006
    674
    0
    0
    Secretaresse
    Amersfoort
    Pffffff hier ook zo'n jengelbil momenteel en eigenlijk altijd rond deze tijd. Ik ben ook al aan het nadenken hoe ik haar schema mogelijk ga veranderen of zo. Ze is dan wel wat ouder dan jou kleintje maar ik denk dat veel kindjes dit jengeluurtje een tijd houden.

We hebben Fleur nu wel zo ver dat ze tussen 17:00 en 17:45 slaapt maar dan moet ze nog tot 19 voor de laatste fles en dat gejengel net als we willen eten!

Ik heb geen tips van hoe je het kan aanpakken behalve met de kleine op je arm rond te lopen of het te delen met manlief! ben ook benieuwd of het over gaat! hier waarschijnlijk tandjes en de 6 maanden sprong.

Succes hoor, M

3. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

Dec 3, 2006
    2,328
    0
    0
    tukkerland
    om dezelfde tijd vaak een jengeluurtje :D...en idd babytv is dan het enige wat vaak interessant genoeg is...en ach als het gewoon rustige beelden zijn, is er niets aan de hand hoor! :)

4. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm wij doen anne dus doodleuk voor het eten naar bed

alleen laatste tijd het idee da thet steeds vroeger is dat ze moe word

heb dr vandaag met moeite tot half 5 wakker kunnen houden
    ga dr straks dus ook nog even uit bed halen.. in de hoop dat ze dan morgenochtend gewoon weer tot half 7 doorslaapt :)

Share This Page