Ik ben bang dat dit een lang verhaal gaat worden maar ik moet het gewoon kwijt want blijf de beelden maar voor me zien. Ik hoop dat me een beetje gaat helpen. Mijn oud en nieuw was dus vreselijk. Mijn vriend is zwaar mishandeld door de buurjongen en een vriend van hem. Het ergste is nog dat we in een flat wonen en hem elke dag zien. Zit al 3 dagen met de deur op slot en op de haak. Tot een maand of 3 geleden hadden we goed contact met deze jongen. Hielpen hem veel met eten, geld en meer van die dingetjes. Hij wou een jas van mijn vriend lenen. Mijn vriend vond dat goed. Tot op een dag hij de jas kwam terug brengen. In de jas zaten 3 winkelhaken en allebei de zakken waren uitgescheurd. Mijn vriend heeft hier wat van gezegd dat dat echt niet zo kon. Volgens de buurjongen was het al zo. Op dat moment heeft mijn vriend gezegd dat het klaar is. Even goede vrienden maar geen geld meer lenen en zo. Een paar dagen is het goed gegaag en toen kreeg de buurjongen denk ik 1 of ander iets want toen zei hij als je mijn vriend niet bent ben je mijn vijand. :ij wou mijn vriend slaan als ie terug kwam van zijn werk. Hierop heb ik mijn vader gebeld en die is gekomen en die heeft de boel aardig weten te sussen. De buurjongen zei toen nog wacht maar tot ik je alleen tegen kom. Dit was ongeveer 1 maand geleden dus niet echt meer aan gedacht. Tot oud en nieuw. Mijn vriend was even naart iemand toe wat denk ik 500 meter bij ons vandaan is samen met de onderbuurman. Degene waar we ruzie mee hebben was bij zijn vriendin en die woont naast onze kennis. Hij was daar met een vriend. Op het moment dat mijn vriend weggaat zegt hij tegen onze. Buurman je kan beter bij hem blijven want we pakken hem zo. Dit is dus ook gebeurtm. Ze hebben hem meegesleept en geslagen tot aan onze voordeur. Hierop is de buurman geprobeerd tegen te houden maar zijn vriend ging door. Telefoon van mijn vriend afgepakt en weggegooid omdat hij 112 wou bellen. Dus dat heb ik gedaan. Heb staan schreeuwen en gillen en op het moment dat ik zeg dat de politie komt wordt mijn vriend nog 5 keer geslagen. Ik zxal dat beeld nooit meer vergeten zoals zijn hoofd opzij sloeg. Resultaat: 2 zwaargekneuse oogkassen, gehoor wat uitgevallen is, kaken aan beide kanten gekneust en zijn jukbeenderen zijn gekneusd. Bovendien zijn de daders ook nog eens kickboksers. Ik ben zo boos en sta zo machteloos. Durf mijn vriend niet alleen te laten aangezien er gedreigd is om hem nog een keer te pakken. Zit gewoon weer te huilen als ik dit typ. Zit je dan op je flat met de duer op slot, constant achterom kijken, en als ik de hond uitlaat moet mijn vriend me in de gaten houden dat er niks gebeurt. Ik wil hier weg maar vraag me af of dit reden genoeg is om urgentie te krijgenkrijgen. Dat lucht wel even op om het hier neer te zetten. Liefs arianne
He meid.. Wat heftig zeg!! Jeetje wat een mafkezen toch. Ik wil je veel sterkte wensen. Wat eng. Of je zo urgentie kan krijgen weet ik niet..
wat heeft de politie hier aan gedaan dan? ik neem aan dat ze toch zijn opgepakt. en dat jullie aan gifte hebben gedaan
ow wat verschrikkelijk lijkt me toch dat je hierom wel een urgentie verklaring kunt krijgen. Neem aan dat jullie wel een aangifte hebben gedaan? Kan de politie hem dan niet oppakken? sterkte voor jou en je mannetje!
Bedankt voor jullie reacties. De politie is ' s nachts geweest en heeft alles genoteerd. De volgende dag langs geweest bleek dat er alleen een melding was gemaakt. Alsnog aangifte gedaan maar het heeft geen prioriteit en beland dus op de stapel. Dus niet opgepakt. Kan wel 3 weken duren. Zelf toen ik 's nachyts zei waar ze waren is de politie er niet heen geweest. Het ergste vind ik nog dat het 2 tegen 1 is geweest. Die onderbuurman was er dan wel bij maar die was zo dronken die kon niet meer op zijn benen staan. Nu ben ik dus bang als ze erachter komen dat er aangifte is gedaan dat ze hier weer aan de deur staan. Dus voorlopig zal de angst nog wel blijven.
Meid had t al van je vernomen, maar nu ik t letsel zo lees is t heftig geweest!!! Wat een klootzakken zeg, lekker dan 2 tegen 1 en dan jezelf een kickboxer noemen...ppfff zwakkelingen! Ik zou het haast een hele goede reden vinden voor urgentie op een andere woning ver van die idioten vandaan! Je hebt een klein kindje en zo wil je toch niet leven? Ik zou ermee naar de woningbouw gaan en je angst is goed uitdrukken, foto;s van je vriend laten zien emt letsel als je die hebt en vertellen dat de dader in je buurt woont en je niets meer durft...hoop echt dat je urgentie krijgt. Heel veel sterkte en succes, beterschap voor je vriendje ! xxx
jeetje arianna dit is wel heel verschrikkelijk wat jullie meegemaakt hebbe, ik kan me dan ook heel goed je angst voorstellen, als je aangiffte gedaan heb zou je met je aangifte urguntie aan kunnen vragen bij je woningbouw, ik weet niet of je het krijgt is per woningbouw verschillend, in ieder geval heel veel sterkte gewenst!!
dat ga je niet menen zeg wat vreselijk.. wilde jullie heel veel sterkte wensen! Ook ik weet niet of je hiervoor urgentie krijgt (al vind ik dit wel urgent hoor , maar of je het dan krijgt is een tweede) Miss zou je daarover eens kunnen bellen? en je laten informeren? Hoop dat jullie je rust snel weer kunnen hervinden. Sterkte! Liefs Ella
Wat verschrikkelijk. Ik heb er echt geen woorden voor. Zulke beelden blijven op je netvlies staan. Maar hoe is het mogelijk dat deze melding op de stapel beland en pas later onderzocht gaat worden? Voor zover ik weet word bij zware mishandeling toch wel direct actie ondernomen. Het onderzoek kan plaatsvinden wanneer de dader in voorlopige hechtenis zit.
Jeetje meid, wat erg!! Kan me voorstellen dat je in angst leeft nu. En hoe is het nu met de kleine man, die zal vast wel weten dat papa au heeft? Echt vreselijk, dat je stank voor dank krijgt. En nog erger vind ik de manier hoe zij dit denken "op te lossen". Toevallig was er van de week bij het programma DAS je goed recht, iemand met een burenruzie. Ze hebben daar overleg gehad met de woningbouw, om te kunnen verhuizen. Misschien kan je dat ook nog proberen? Aangifte meenemen en dan met de woningbouw om de tafel gaan zitten. Niet geschoten is altijd mis, dus ik zou in ieder geval een poging wagen. Of je recht hebt op een urgentie weet ik niet, je kan het altijd even bij de gemeente navragen. Kan je voor de hond geen tijdelijke oppas vinden, zodat je nu nog even niet alleen naar buiten hoeft tot je dit een beetje verwerkt hebt of dat in ieder geval de politie iets gedaan heeft of er uberhaupt iets aan gedaan wordt? Geeft jouw misschien ook even een beetje rust nu. Heel veel sterkte met het verwerken en ook heel veel sterkte voor je man natuurlijk!!
Ik wil jou en je vriend allereerst veel sterkte wensen, want dit is gewoon niet normaal!!! Maar ik wil je ook meegeven dat je je niet moet laten wegjagen door je buren, dan heeft deze jongen alleen maar zijn zin gekregen. Wat je zou kunnen proberen ik weet niet of je via de woningbouw huurt, maar daar aan kunnen kaarten over wat er gebeurt is, en dan kunnen hun misschien die buurman z'n huis uitgooien wegens overlast en geweldpleging jegens andere bewoners..
heb het meegemaakt met mijn ex.. toen ik nog met hem had onderweg samennaar het werk werd hij in elkaar geslagen daders zijn nooit gepakt.. terwijl alles op camera staat.. 1 van de daders heeft zelfs voor mijn kassa van me werk gestaan en is nog een x gesignaleerd er word niets mee gedaan ! ag ja .. weet dus hoe je je voeld.. angst.. woedend te gelijk wat moet je nu ...? meid probeer rustig te doen .. en sowieso niet laten zien dat je bang bent ! ik wens je veel sterkte..
Wat vreselijk! Kan me heel goed voorstellen dat jullie in angst zitten. Hebben jullie foto's gemaakt van de toestand van je vriend? Zo niet, meteen doen, is bewijs materiaal. En als het kan ook even door een dokter naar laten kijken.
Wat vreselijk!!! Wat een hufters zeg en dan 2 tegen 1. Hoe triest .even heel praktisch; laat de EHBO of huisarts officieel zijn letsel vastleggen, en julli hem hiervoor aansprakelijk stellen. Wat een idioot....
heel veel sterkte meid, jeetje zeg wat een idioot! Ik zou zeker proberen urgentie aan te vragen, vind het reden genoeg! En inderdaad foto's maken van de verwondingen van je vriend en laten zien. Ook raar van de politie dat ze die twee niet hebben opgepakt! Echt vaag! Hopelijk doen ze er snel wat mee! Probeer je rustig te houden en hopelijk komt er snel een oplossing. Veel sterkte meis!
Jeetje wat erg zeg. Ik dacht juist dat ze dit soort mensen extra streng aan gingen pakken met oud&nieuw. En hier wordt gewoon helemaal niks aan gedaan door de politie. Ik zou ook contact opnemen met de woningbouwvereniging voor een oplossing, want als de dader nog eens heeft aangegeven het nogmaals te gaan doen, doet ie het ook. Veel beterschap voor je vriend.
Meid, wat een verhaal. Sterkte ermee! Direct contact zoeken met je woningbouw. Verhaal uitleggen en gewoon zeggen dat je je buiten EN binnen niet meer veilig voelt.... Hopelijk werken ze een beetje mee en hebben jullie snel een nieuwe veilige plek voor jullie gezinnetje!