Zwager gaat vreemd

Discussie in 'De lounge' gestart door Marian, 27 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Heb even advies nodig, ik loop hier al meer dan een maand mee rond....

Mijn man kwam op een avond thuis, helemaal ontdaan. Zijn broer had tegen hem gezegd dat hij mijn man zijn naam had moeten noemen om zijn huwelijk te redden.....

Wat is het geval?

Mijn zwager gaat graag naar de hoeren :confused: Nu had zijn vrouw (met wie ik overigens niet zo'n hele goede band heb) een briefje in zijn zak gevonden en hem ermee geconfronteerd. Dus wat zegt mijn zwager? Mijn broer gaat nog wel eens naar de hoeren, dat briefje is van hem :)

Nu was de vraag van mijn zwager of mijn man het a.u.b. niet tegen mij wilde zeggen, maar aangezien wij alles bespreekbaar maken heeft hij dat dus wel gedaan natuurlijk.

Mijn man heeft tegen zijn broer gezegd dat hij het dan zelf maar tegen mij moest vertellen en hij heeft beloofd dat te doen. We zijn inmiddels al meer dan een maand verder en hij is nog niet bij me geweest.

Ondertussen al wel een verjaardag daar gehad, en ik had het gevoel dat er naar mij gekeken werd, op een niet zo fijne manier.....

Wat moet ik nu? Ik wil eigenlijk graag naar hem toe gaan om hem uit te schelden en te vragen hoe hij het in zijn botte hersens haalt, maar aan de andere kant.....Ik weet het niet meer :(

Naar zijn vrouw gaan is volgens mij geen optie, moet ik hun huwelijk kapot maken?

Ik weet alleen voor 99% zeker dat zij het haar moeder verteld heeft, die het hoogstwaarschijnlijk weer heeft verteld aan haar zusters waardoor zometeen de hele woonplaats het weet en ik aangekeken wordt als het zielige, onwetende vrouwtje. Zo gaat dat hier namelijk in de stad, roddels roddels en nog eens roddels!

En wat als ze mij ermee gaat confronteren in de toekomst? Wat moet ik dan zeggen? Dat was niet mijn man maar de jouwe?

Kortom: DILEMMA

Zo, dat is eruit!

Marian

2. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Jeetje wat een moeilijke kwestie zeg... maar ik zou het in GEEN geval accepteren dat iemand zijn eigen gebreken afdoet als het gebrek van zijn broer, als die MIJN man is... echt niet!

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Leg de verantwoording lekker terug bij hun!
    Wat denkt ie nou.
    Dat jullie hem tijdelijk redden oke, maar jullie hoeven er naar mijn mening echt niet voor op te draaien. Tuurlijk moet je je niks van een ander aantrekken maar dit gaat wel ver.
    Ik zou niet willen aangezien als het arme zielige ontwetende vrouwtje!
    Zeker niet met zo'n goede relatie die jij met je hubbie hebt.
    Stel een termijn! Dan ben je van het gelazer af!
    Dat jou hubbie het uberhaupt pikt...daar mag ie al heeeel blij mee zijn.
    Hij gaat naar de hoeren, moet ik ook een grote vent zijn om de zaken te regelen.
    Of ben ik nou kortzichtig.
    Is niet jou probleem meid, maar echt die van hun.
    Heel veel sterkte ermee, tis altijd lastig als het familie is.
    Liefs Elmo

4. Rabia

Rabia Bekend lid

19 apr 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Nou wat belachelijk zeg! Woorden schieten me tekort. Nou met zo een rotstreek had ik mijn mond niet meer tegen haar kunnen houden hoor. En zeker niet als ze me zo gaan aankijken. Denken dat jij de zieligerd bent terwijl zij hulp nodig heeft met haar kerel. Die zwager van jou is trouwens erg onbeschoft vind ik, wat een bal zeg. Lafaard ook om er op zo een manier vanaf te willen komen.
    Ik had hem allang opgebeld en gezegd dat ie maar meteen moest komen. En dat hij maar eens aan die vrouwen gaat uitleggen hoe het zit en dat je er niet van gediet bent dat ze je zo aankijken omdat meneer zo nodig buiten de pot moet piessen en jij er dan de dupe van moet zijn.
    Hier hebben jullie toch niks mee te maken?? Schandalig zeg. Hij denkt ook probleem opgelost bij vrouw dus waarom zou ik er nog over praten?? Hij is toch gered?

5. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ik zou ook gewoon de waarheid op tafel gooien!!! dan maar ruzie, het is niet jouw probleem, maar er wordt wel jouw probleem van gemaakt, ik zou hier niet mee willen zitten!!! succes met wat je gaat doen

6. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Het is inderdaad lastig omdat het familie is! Vooral omdat zijn broer al zowiezo een driftkikker is, ik vind het erg moeilijk om er tegen hem over te beginnen

Dat dacht ik dus ook! Volgens mij denkt hij er helemaal niet meer aan! Of misschien alleen onderweg naar de hoeren....zo van: Daar heb ik me maar mooi uitgelult!

7. Rabia

Rabia Bekend lid

19 apr 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Ja weet je of je laat de boel de boel maar en laat hem het XXX krijgen maar als er een keer wat gebeurt waar je het dan weer NIET mee eens bent of je wordt belachelijk gemaakt dat je het dan alsnog eruit gooit. Dan heb je je alsnog al die tijd keurig gehouden en hebben ze het er dan zelf naar gemaakt .................

8. keizerin

keizerin Niet meer actief

Ik had het al gelijk niet gepikt een beetje zeggen dat jouw man naar de hoeren gaat,ik had gelijk de waarheid vertelt.
    Ik kan daar echt slecht tegen,tegen mensen die liegen bah!

9. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Jemig!
    Ik zou het ook bij je zwager aankaarten hoor!
    Zo krijgt jou man een slechte naam voor iets wat hij niet gedaan heeft!
    En jij wordt er raar op aangekeken. Is echt niet goed hoor!

Laat hem z'n eigen zaakjes maar oplossen!

10. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    PRECIES! wat een toestand....

11. Rabia

Rabia Bekend lid

19 apr 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Ik vind het vervelend dat je er zelf niet over durft te beginnen omdat HIJ een driftkikker is.
    Hij heeft die hele toestand veroorzaakt, hij gaat erom liegen, hij bezorgt jullie ellende en koppijn, hij komt er zo makkelijk vanaf en hij moet nog driftig worden ook????

Ik zou echt niets meer met die kerel te maken willen hebben. Zover mogelijk uit de buurt blijven dat zou ik doen.

12. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik zou tegen je zwager zeggen dat hij nog 1 kans krijgt om de waarheid met zijn vrouw te bespreken, zodat jouw mans naam gezuiverd wordt. Als hij dat niet doet zou ik zelf zorgen dat de waarheid bekend werd....
    Wat een %#@&* van een vent zeg!!!!

Succes ermee,
    Groetjes, Anakin.

13. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Ik zou ook niet te lang wachten. Dadelijk vertellen ze het door en dan denken dus meer mensen dat jouw man naar de hoeren gaat terwijl dat helemaal niet waar is.

14. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ik zou het idd niet jou probleem laten blijven maatr ik zou het probleem weer terug geven aan je zwager! Jou man spreekt eerlijk tegen jou en jij kan dit gerust terug pakken met je zwager... laat niet over je heen lopen meis! Dat heb je niet verdiend!
    Geef het je zwager terug en als zijn vrouw niet binnen bv 1 week heeft opgebeld naar jou om te zeggen dat ze de waarheid heeft gehoord... dan bel je zelf en vertel je e waarheid!
    Dit zou ik denk ik doen.. maar het is een lastig parket! suc6 ermee!

15. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    oei maar goed dat het mijn zwagertje niet is , want dit had hij mij dus niet moeten flikken he

ik had het er niet bij laten zitten en denk dat jij dat ook niet moet doen

jij bent niet degene die zijn huwelijk in gevaar brengt nee dat is hij zelf met zijn hoereloperij (oeps)

sorry maar tegen dit soort gore geintjes kan ik dus niet tegen

wens je veel sterkte en kracht

16. Niet meer actief

Persoonlijk zou ik dat niet accepteren. Hij bezoeld nu jullie goede naam. Schandalig!

17. nicol

nicol Actief lid

8 nov 2005
    142
    0
    0
    Ik zou er ook niet tegen kunnen als mensen denken dat mijn vriend zoiets walgelijks zou doen, ik zou gewoon de waarheid vertellen, gooi het er lekker uit!!!!!

Gr nicol

18. Cynthia

Cynthia Actief lid

6 sep 2005
    243
    0
    0
    Ik zou inderdaad ook een ultimatum stellen. Wat een belachelijk gedoe van hem zeg, bah! Echt walgelijk om iemand anders voor zijn fouten op te laten draaien.
    En daarbij, je kunt zijn huwelijk niet meer kapot maken door eerlijk te zijn; dat heeft hij al helemaal zelf gedaan op het moment dat hij naar de hoeren ging...

Sterkte!

19. jacky

jacky Actief lid

17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    wel de lusten maar niet de lasten ,lekker makelijk en jullie helpen hem er ook nog bij,plus je word lekker in de zeik gezet,vind het knap dat je dat pikt,maar goed daar ben je zelf bij,je zwager lacht zich waarschijnlijk kappot,en je hebt nog goed kans dat als het uitkomt zijn vrouw je niet eens gelooft,ik bedoel je houd er al zolang stil over,zei weet niet beter als dat jouw vent de hoerenloper is,je zit in een lekker pakket,veel sterkte ermee.
    groetjes jacky

20. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik zou het al meteen niet gepikt hebben. Kom op zeg!
    Maar daar heb je nu niets meer aan..
    Ik ben idd ook bang dat als t uit komt je niet geloofd word, zoals Jacky al zegt.
    Ik zou je zwager een ultimatum geven om de waarheid te vertellen. Waarschijnlijk (als je een beetje zelf verzekerd over komt) word hij dan bang en zal proberen te redden wat er te redden valt en het aan zn vrouw vertellen. Dan is t opgelost...nouja je zal wel ruzie hebben dan.
    Maar zoals ik opmaak uit je verhaal had je al geen echt goede band met ze..
    De band met je mannetje is belangrijker en die kan schade oplopen door deze ellende.

Deel Deze Pagina