Hihi, horoscoop...

Discussion in 'De lounge' started by Belle, Jul 16, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Belle

Belle Fanatiek lid

Nov 7, 2005
    1,380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Ik had vandaag mijn dag niet. Ik voelde me moe, onhandig, chagrijnig en ik had vreselijk honger, de hele dag. Op zich is het allemaal niet zo verwonderlijk, ik heb het gruwelijk druk op mijn werk, dus als ik dan eens vrij ben, dan heb ik een hoop rust in te halen. Anyway... Nadat ik met tranen in mijn ogen (beetje labiel ja, soms heb je zo'n dag) een was in de droger had gestopt, wilde ik mijn horoscoop wel eens checken om te zien of het misschien in de orde van het universum paste dat ik vandaag een rotdag had. En jawel...

Ik ben zo'n horoscooplezer die het allemaal met een korreltje zout neemt, maar dit vond ik wel passen, ik zat inderdaad een beetje met mezelf in de knoop.

Inmiddels was ik ook nieuwsgierig naar de horoscoop van mijn lief. Hij is op een andere dag in een andere maand in een ander jaar geboren dan ik, en hij leek een prima dag te hebben. Ik voerde zijn geboortedatum in en kreeg de volgende voorspelling...

:) Gelukkig, dat wat op de horoscoopsite stond had niets, maar dan ook niets te maken met de werkelijkheid van ons leven vandaag. Ik nam een glas limonade en keek een paar oude afleveringen van The Tonight Show. Toen ik de was uit de droger haalde, voelde ik me al een stuk vrolijker.

Belle.

2. Nemo

Nemo Niet meer actief

Hallo Belle wat voor sterrenbeeld ben jij dan ?? En ik hoop voor jou op vandaag een betere dag.

Enne was in de droger met dit mooie weer :(: :(:

3. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    haha geweldig ik lees ook altijd een horoscoop pas achteraf om te kijken of het klopt.

Share This Page