Dames ik heb inspiratie nodig! Ik moet nog een cadeau kopen voor mijn vriend die zaterdag jarig is. Door alle hectiek (aah zwanger) en drukte op werk etc. nouja heel veel excuses ben ik het echt gewoon vergeten! Budget is maximaal 100 euro. Ik zat zelf te denken aan een compact camera? of een juice maker ofzo? Of is dit dan weer nuttig en dus niet leuk voor je vriend? alle ideetjes zijn welkom!
Mijn man is van de sieraden ( ik niet) en ik kan hem blij maken met een mooie armband of een nieuw horloge.
Gewoon aan hem vragen wat hij graag wil hebben. Ik vraag het ook altijd en hij ook. We geven dan een paar dingen door en dan is het nog steeds een verassing. Mijn man wist dit jaar ook niks, heeft ook niks gekregen. Hij heeft een erg dure hobby (hobbypiloot) en geniet daar door het jaar erg van.
Als ik het hem vraag dan wil hij een kloofmachine. Dat is lekker handig voor de winter. Dat heeft hij al aan meerdere gevraagd dus ik hoop dat ze dit samen voor hem doen. Verder had hij geen idee. Sieraden draagt hij niet ivm werk. Tips voor een goede camera?