Pfff laatste loodjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door maggie100, 3 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pffff even een flink baalmoment. Ik ben dinsdag 40 weken zwanger en ik wil zooo graag bevallen. Ik wil mn kindje zien en voelen, mn lichaam weer teurg zonder alle kwaaltjes, lekker weer kunnen bewegen etc.... Het duurt zolang maar ook gaat het wel snel. Vorige keer met 40+6 bevallen en ik had gehoopt eerder te bevallen maar niet dus. Mn lichaam doet zo zeer en ik kanzo weinig bah!
    Woensdag heb ik pas een afspraak en dan wordt ik gestript. Mijn man moet dan naar utrecht savonds..... Ik ben ook bang dat het strippen niets gaat helpen en volgende week pas weer mag komen waardoor ik al weer 41 weken ben en de kans op inleiden steeds groter wordt en daar zie ik erg tegen op! Ik hoop dan ook dat ik morgen mag komen ipv woensdag ( ga morgen even bellen).....

Bah! En dan vraagt steeds iedereen hoe het gaat of ik al wat voel! NEE dus! Laatste loodjes wegen duidelijk het zwaarst! Als ik mn mannetje eindelijk vast heb ben ik dit allemaal vast snel vergeten maar heb nu ff zin om flink te huilen ( ben ook erg moe door het slechte slapen dus extra emo lol).

2. minimee

minimee Bekend lid

3 dec 2011
    852
    79
    28
    :( ik snap je gevoel meid! Toevallig zelf ook een topic geopend over hoe zat ik t ben (mede vanwege zware BI) en loop dan zelfs nog 5 weken op je achter.
    T is ook gewoon hartstikke zwaar voor je lijf zo'n zwangerschap en zeker op t laatst als je helemaal niks meer kan en zelfs je sokken aantrekken mission impossible lijkt.
    En hoewel die mensen t allemaal goed bedoelen met hun vragen e.d. is het t laatste wat je wilt horen.
    Ik kan me voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent! En helpen gaat hetbniet maar hou voor ogen dat het gelukkig geen wéken meer duurt voordat je je kleine grote gelukje kunt zien, ruiken, knuffelen en zoenen. Sterkte!

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Knuffel!!!!!

4. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Hopelijk kan je snel je zoontje in de armen sluiten hihi
    Succes meis

Deel Deze Pagina