Vandaag wordt alles geleverd!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Maryloes, 29 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maryloes

    Maryloes Niet meer actief

    Joepie, vandaag krijgen we alle spulletjes bezorgd! Zowel het kamertje, als ook de kinderwagen en de box!
     
  2. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Spannend!! die voorpret is zo leuk, lekker inrichten en dan als alles klaar is stiekem s'ochtends een kijkje nemen, en je indenken dat je beeb er al is... :D
     
  3. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    oooow wat leuk!!!
     
  4. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Dat lijkt me geweldig! Veel plezier met alles in elkaar zetten en inrichten!

    Wij hebben gisteren onze rommelkamer helemaal opgeruimd - we zijn in de zomer verhuisd en deze klus moest nog gebeuren. Er staat nu alleen nog de schommelstoel die mijn moeder heeft gekocht toen ze zwanger was van mijn oudste broer. Alles is klaar....nu 'alleen' nog opnieuw zwanger worden!!

    Pim
     
  5. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    oooh, wat super.....dat lijkt me echt zo leuk he? alles inrichten...af en toe eens naar binnen kijken en weten dat je kleine daar over een poosje heerlijk ligt te slapen......

    Veel plezier met deze voorpret!!!!
     
  6. b-tje

    b-tje Actief lid

    2 aug 2005
    453
    0
    0
    bejaarde helpende in een verpleeghuis als vaste na
    lent (nijmegen)
    jaaa heel errug leuk voor je,ik heb daar ook zo van genoten ;)

    veel plezier vandaag bianca
     
  7. Maryloes

    Maryloes Niet meer actief

    Nou, er zijn zo'n beetje 58 dozen geleverd, maar dan heb je ook wat! De kast staat inmiddels en vanavond gaan we verder met het ledikantje en de commode en dan staat het kamertje! Kan ik eindelijk alle spulletjes een plekje gaan geven!

    Wel gek hoor, je weet natuurlijk wat er staat te gebeuren, maar nu alle spulletjes er zijn, lijkt het een stuk "echter".
     
  8. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Leuk joh! Snel foto's maken ;)
     
  9. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Lekker van genieten deze voorpret. Ik heb alles in huis van mijn oudste nog, maar gaan nu binnenkort, alles een nieuw kleurtje geven, want we weten dat we dit keer een dochter krijgen, dus al het blauw wordt binnenkort omgetoverd in rood/roze!! Heb er idd ook veel zin in. Het begint rond deze periode ook echt wel te kriebelen he??? Alles lekker klaar hebben!!!

    Groetjes Carry
     

Deel Deze Pagina