Provocatietest KMA waarschijnlijk negatief. Wat met pakken pepti doen?

Discussion in 'Flesvoeding' started by Luvv, Dec 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Luvv

Luvv Fanatiek lid

Oct 27, 2010
    2,803
    3
    38
    Dochter is vandaag weer getest en niks gemerkt. Dus geen KMA al moeten we de officiële uitslag nog krijgen. Nu heb ik thuis nog 3 pakken pepti staan (had van de kinderarts een machtiging voor een half jaar). Weet iemand wat ik nou met de overige pakken moet doen? Mag je voeding überhaupt terugbrengen? Ik heb geen idee wat de afspraken in deze zijn. Heb geen zin om straks een rekening van die 3 pakken te krijgen. Misschien dat iemand hier ervaring mee heeft.

2. pinklady77

pinklady77 Bekend lid

Jul 31, 2009
    671
    0
    16
    Misschien dat je iemand hier op het forum er blij mee kan maken? Een rekening krijg je niet. Je had een machtiging en alles is al betaald door je zorgverzekeraar. Heb je de voeding via Sorgente? Zo ja, dan kan je de voeding niet terugsturen.

3. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Ik moet hemel en aarde bewegen om een machtiging te krijgen. Morgen weer proberen. Dus als je er anders niets mee kan? :D Ik neem ze graag over dan (mocht het dus niet lukken om een machtiging te krijgen).

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Bewaren. Soms komt na week of vier toch weer een reactie. Als je kind eenmaal zes maanden kun je er iemand anders mee blijmaken.

Share This Page