pfff leuk die rekeningen zo laat.

Discussie in 'De lounge' gestart door Amaranthas, 5 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

ik vind het ook heel verrvelend dt het zo lang duurt voor je een rekening krijgt. Ik zit ook nog op de rekening van mn gebroken voet te wachten. Is eind mei gebeurd

2. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.154
    3.034
    113
    Nederland
    Ik krijg net een rekening van 400 euro op de mat. Waterschap belasting.

"U bent in gebreke gebleven bij het betalen van openstaande rekening. Het bedrag dient binnen 14 dagen betaald te worden".

Uhm oké? Even nagekeken en idd heb niet betaald, maarrrrr het zou er automatisch vanaf gaan. Dus ingelogd en er staat idd bij automatische incasso met het juiste rekeningnummer en "u heeft geen openstaande nota's" nou ik snap er dus niks van. Bedrag moet idd betaald worden maar dat hun het niet afschrijven terwijl er duidelijk staat automatische incasso is niet mijn fout. Maandag maar even bellen😒

3. Insomniac

Insomniac Fanatiek lid

24 jan 2015
    1.841
    780
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    Ik denk dat ze bedoelde dat je, als je in het ziekenhuis moet zijn, je weet dat je eigen risico al opgegeten is zodra je de drempel over bent. Dus in dat opzicht had je kunnen weten dat je dat nog zou moeten betalen.

4. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Kijk je maandelijks je afschrijvingen niet na dan?

5. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Bovenaan het topic "miskraam" staat een vastgezet bericht.
    Dat deze zorg soms onterecht verrekend wordt met het eigen risico.

6. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

@ts: ik zou bellen met de verzekeraar en goed navraag doen. Verloskundige zorg valt namelijk niet onder het eigen risico.
    Hopelijk geld dit ook voor bbz!

7. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    Ja eigenlijk wel, maar ik heb er gewoon echt niet aan gedacht op dat moment en later is het me ook ontschoten.
    Ben zo vaak in het ziekenhuis geweest maarja.
    Sh*t happens. Het is alleen balen dat het rond de feestdagen komt.

8. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113

Oh handig. ik kan het niet helemaal lezen want het is zo klein. Welk topic is dit?? Er zijn er tientallen met miskraam erin.

9. Insomniac

Insomniac Fanatiek lid

24 jan 2015
    1.841
    780
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    Nou ik snap je ook wel hoor, zeker op dat moment zit je verstand wel ergens anders. En tis zeker shit! Is ook geen misselijk bedrag. Ik heb vorige maand 420€ naar mijn advocaat moeten over maken omdat mijn ex naar de rechter wilde. Prima, overgemaakt 4 december zou de zitting zijn. Heeft ie vorige week de zitting geannuleerd, GAAN WE NIET -_____- en nu vind ik het zo'n zuur geld, zeker nu met de feestdagen deze maand

10. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Gewoon het hoofdonderwerp miskraam, daar staat het vast bovenaan

11. woez

woez Fanatiek lid

19 sep 2009
    1.129
    205
    63
    Hier van de week ook een rekening van 650 van de zorgverzekering, pffffff viel zo wat van de stoel

Deel Deze Pagina