Pff dat wachten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door JBM85, 18 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,
    Ff mijn ei kwijt hoor als dat mag.
    We zijn nu ruim een half jaar verder voor een 2e wondertje en afgelopen maand een vmk gehad. Wat was ik daar voige week mee bezig zeg. Die spanning, wel of niet ongesteld en toch die posi test telkens, tot donderdag toen het er echt uit liep zou ik maar zeggen toen wist ik, nu is het weg. Ik was zo in spanning, maar er zijn meer mensen gewoon ongesteld en zwanger. Dus het kon toch nog!? Maar goed daardoor ook weinig geslapen afgelopen week. Wat houd het je toch bezig. Ik dacht ook het was nog zo pril daar zal ik wel geen last van hebben. Maar toch vind ik het erg dat het fout is gegaan. En dan hoor je weer dat die zwanger is en die. Nou zijn we pas een half jaar bezig dus echt lang is dat nog niet maar voor mijn gevoel... En ik weet ik mag niet klagen, we hebben hier al een heerlijk gezond kereltje rondlopen! Bij hem hebben we ruim een jaar moeten wachten en toen we op het ziekenhuis liepen was het ineens raak. We waren nog druk met de onderzoeken wat het zou kunnen zijn.
    Nu hadden we het wel verwacht dat het weer niet zo snel zou gaan maar toch valt het tegen. En ook omdat ik erachter ben gekomen dat mijn lf vrij kort is wat het ook niet iets makkelijker maakt, baal ik gewoon eventjes!
    Moet zeggen lucht ff op en wil niet negatief over komen maar zit me ff dwars denk door afgelopen week.

2. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    dingetjes maken, naaien en wat frutselen
    brabant
    ken het gevoel alleen zijn wij dan bezig voor de eerste een jaar nou. En het duurt dan zo lang allemaal en iedereen van mijn vriendinnen raakt nou zwanger naar wat 1 of 2 maanden en ik ben al behoorlijk lang bezig en dat begint nou ook dwars te zitten, dus ik leef met je mee hopelijk zijn we allebei binnenkort gelukkig met 2 streepjes ;)

3. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    sterkte, wat een spanning allemaal en zo'n vmk lijkt me niet niks! dus begrijpelijk dat je je daar erg rot door voelt..

ik wens je veel geluk en gezondheid toe op weg naar een 2e kindje!

4. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Zo herkenbaar...

Sterkte meid!

5. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Veel sterkte meis... Een goeie vriendin van me heeft ook een VMK gehad en ik heb gezien hoe moeilijk ze het daarmee had. Hoop voor jullie dat je snel een positieve test in handen hebt!

6. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks dames, ik zat nog te twijfelen of ik het wel moest neerzetten. Zijn mensen veel langer bezig of het lukt helemaal niet en dan mag ik echt niet zeuren. Maar jullie woorden doen me goed!

7. joyce0606

joyce0606 Actief lid

20 mei 2012
    127
    0
    0
    Ronde 4 voor wonder 2
    Zuid Holland
    dat is ook wel een dooddoener hoor! ik heb het ook hoor, ik mag ook niet klagen, bij ons duurde het een jaar met een miskraam tussendoor.

ik word ook echt gek van al dat wachten....ben daar echt niet goed in!

heel veel sterkte! ik wacht met je mee!

Deel Deze Pagina