janneke je verwoord het perfect!! Bloembie ik snap wat je bedoelt en natuurlijk zijn we heel blij en gelukkig met mijn meisje maar ja zoals al eerder is aangegeven zou een 2de net zo gewild zijn
Dat snap ik helemaal. Ik bedoel alleen maar te zeggen dat je moet proberen zo positief mogelijk in het leven te staan. Probeer van alles te genieten. Natuurlijk baal je ervan dat je zo lang hebt moeten wachten op je man maar je kan het ook anders zien en blij zijn dat hij er nu toch weer voor gekozen hebt om er samen voor te gaan! Ik heb ook zo mijn baalmomenten maar daar word ik niet sneller zwanger van en krijg ik nog meer een negatief gevoel en ik wil niet n zo'n neerwaarts spiraal terecht gekomen. En je word ook echt wel zwanger zonder positief te denken hoor, dat probeer ik niet te zeggen. Maar stel je voor dat het nog veel langer duurt, ga dan niet bij de pakken neerzitten en tel je zegeningen. En het maakt niet uit of je al 1, 2 of 3 kinderen hebt. Zolang je de wens hebt naar een volgende is het weer een enorm spannend proces waar je ingaat en wil je liever vandaag nog zwanger zijn dan gisteren. Ik hoop ook werkelijk dat je snel zwanger mag zijn, maar dat gun ik iedereen die deze wens koestert. Geniet daarnaast ook nog van al het andere mooie in je leven!
thnx meid! ik zit nu ff in de onzekerheid.. al 9 dagen overtijd, en doe om de dag een test, maar bijven omo wit.. dus ik wil gewn ongi worden dan weet ik in elk geval waar ik aan toe ben en kan ik na de nieuwe ronde gaan.. mn cyclus is altijd 28sgn geweest nu al 37! als het volgende week nog hetzelfde is, ga ik na de dokter.. ik krijg ook vaak te horen nu: en alweer zwanger? dat is niet leuk nee! alsof het zo makkelijk gaat.. hoop dat het bij jou ook snel raak is. en probeer je niet te veel van anderen aan te trekken, er is tog wel altijd iemand die iets te oordelen heeft.. luister na je eigen gevoel!
Wat een achterlijke reacties van sommigen hier zeg... Ik snap dat sommige gefrustreerd zijn omdat ze al heel lang bezig zijn.. Maar dat is niet iemand anders probleem... zij zit gewoon ergens mee.. En jullie trekken conclussies.. cht belachelijk..iedereen wil graag zwanger worden of het nu ronde 1 of 20 is.. de hoop en spanning worde er niet minder om. Maar ff inhoudelijk... ik hoop voor je dat het snel lukt!!! snap je frustratie... probeer te genieten van het klussen
Hoho, ff rustig nu... Zoals ik al in een eerdere post heb gezegd: ik bedoelde het echt niet aanvallend ofzo hoor! En als jullie die reactie zo heftig vonden, reageren jullie nu precies hetzelfde. Het schoot mij alleen ff in het verkeerde keelgat dat TS er zo mee zat dat ze niet begreep waarom het niet wilde lukken terwijl ze pas net weer echt was begonnen. That's it! En dat mag ik toch wel zeggen? Nogmaals: het was echt NIET aanvallend bedoelt. Sorry als het zo is overgekomen.
Haha, dat had ik ook.. Eerste was rond een raak, tweede duurde 5 mnd, leek wel 5 jaar.. Werd er zenuwachtig van.. Hoop dat het snel weer lukt en probeer nog een beetje te genieten van het " maken"
Lijkt me ook dat als je de eerste keer sneller zwanger raakte je er nu dan ook vanuit gaat he? Ik ben beide keren snel zwanger geraakt en zou echt wel heeeeel erg balen als het nu opeens erg lang zou gaan duren he... @Lady het is gewoon soms frustrerend dat je hier op je teentjes moet lopen wat betreft de mmm vrouwen....snap je? Ik gun het iedereen even erg en vindt het ook heel erg voor deze vrouwen maar ze gunnen vaak een ander ook niks dan.....als je haat openingstekst goed leest zie je heus wel wat ze bedoelt te zeggen...maar nee ze moeten net over die 2e(wat dan 4e was) vallen....