Ik had dat probleem ook. Alleen bij zwarte was. Alles schoon gemaakt, niks hielp. Toen heb ik bij de supermarkt een potje van HG gekocht. Volgens mij heet het nare geuren in sportkleding. en dat was het eerste wat goed werkte. Sindsdien doe ik er een schepje van dat spul bij en mijn was ruikt weer heerlijk fris.
Heb nu deurtje open ( altijd trouwes) En die stop vanonder euit waar dat water in zit En dat even dagje laten luchten Morgen weer wassen hopelijk is de geur dan weg
Haha zie het al voor me, heb een keer afwasmiddel in de vaatwasser gedaan, gaf denk ik hetzelfde effect
Gebruik je vloeibaar wasmiddel? Ik had op een gegeven moment ook stinkwas, ook alles geprobeerd maar niets hielp. Toen overgestapt op Ariël waspoeder tabletten en mijn was ruikt weer heerlijk! Dus ik zou eens ander wasmiddel proberen al ik jou was voor je een nieuwe wasmachine gaat kopen!
Dat spul van HG ga ik ook eens proberen! Overigens heb ik eergisteren mijn machine op 90 graden laten draaien met een volle fles schoonmaakazijn erin (bakjes vol en de rest in de trommel). De randen heb ik schoongemaakt met HG schimmel, vocht en weerplekkenreiniger. De muffe geur is weg. Helaas is het soms ook zo dat je bepaalde geuren niet meer uit kleding krijgt, het gaat er gewoon in zitten. Mijn man is nogal een zweter (al gaat het stukken beter sinds hij een aantal jaren geleden Odorex heeft ontdekt) en die zweetgeur bleef op een gegeven moment in zijn shirts zitten. Nu is het vooral deo dat blijft zitten. Heb een mooie overhemd dat ik weg kan gooien, ben ik bang. Allemaal witte vlekken onder de oksels. Wss helpt heter wassen wel maar ja, dat lijkt me ook niet goed voor de kleding.
Haha, dit heb ik ook ooit eens gedaan toen ik een jaar of 13 was.. Was alleen thuis, wilde de vaatwasser aanzetten, geen tabletten meer.. Oh afwasmiddel kan vast ook wel.. Wel mooie bubbels in de keuken
Dat vroeg ik mij dus ook af!!! Ik heb namelijk zojuist soda gehaald en ben er helemaal klaar voor - maar waar doe ik het kopje soda in?
Leeg laten draaien op 95 of 90 graden, met azijn of soda (niet allebei!). En altijd het deurtje open laten staan nadat je een was eruit hebt gehaald.
Het enige dat hier hielp was meer wasverzachter gebruiken sterk ruikende niet van de lid maar huiswerk ah doet het hier goed heel vreemd maar het werkt