Ik heb dat geprobeerd, zo'n ouderwetse hoorn en zo'n moderne bus met luchtdruk erachter, maar het is niet voor mij. Ik stoom nu 2x per dag. Maar je bent ervaringsdeskundige? Wat gebruik jij?
Jongste begint te herstellen van buikgriep. De oudste is sinds een paar dagen ziek en heeft moeite om dingen binnen te houden. Ik ben 2 weken geleden flink verkouden geworden. Dat is nog mild zeurend aanwezig sinds maandag maar toen kwam de misselijkheid opzetten.
Ik heb chronische holte ontstekingen gehad incl operatie. Ik vind deze erg fijn: https://www.deonlinedrogist.nl/rhino-horn-neusdouche-blauw-p-70649.html?cross=0&gclid=EAIaIQobChMI9KS6p9v03QIVSrDtCh2OhAimEAQYASABEgJrpfD_BwE Die heb ik gewoon bij de apotheek gehaald. Als er verkoudheid komt opzetten start ik er gelijk mee en daardoor heb ik geen ontstekingen meer gehad. Door t schepje heb je gelijk ook de juiste hoeveelheid zout om het mengel over te schenken in een neusspray.
Heb jij voor de chronische ontsteking toevallig Budesonide gekregen van de huisarts? Of neem je er verder niks voor?
Ik heb van die pipetjes gehad. Maar ik zou uit mijn hoofd niet weten wat erin zat. Er staat helaas op dat ik ze niet tijdens zwangerschap mag gebruiken. Toen ik ermee moest stoppen is het even erger geworden. En dat heb ik niet zodra ik stop met spoelen.
Hier ook ziekte. Zoon sinds woensdag en ik sinds gisteren. Voel mij vandaag zwaar k. Mn bekken kukkelt al bijna uit elkaar. Nu ook nog overal spierpijn, mega hoofdpijn en amper kunnen ademen. Awesome-o..
hier onze kleine van 2. heeft allemaal zweertjes in zn mond. op zn lippen tandvlees en binnenkant van de wangen. ook is het tandvlees erg rood en ontstoken. met als gevolg dat hij al vanaf donderdag niks meer eet. gelukkig drinkt hij nog wel. ben al bij de huisarts geweest....is een virusinfectie wat een beetje lijkt op hand mond en voet ziekte. heel erg zielig. hij heeft er ook koorts bij en huilt veel van de pijnhoop maar dat het nu elke dag wat opknapt
Ik doe ook mee misselijk, diarree, koud... Moed aan het verzamelen om naar bed te gaan maar dan moet ik he-le-maal naar boven en eerst beneden nog afsluiten en vaatwasser aan zetten enzo
Il weet t. Maar gezien ik al vijf dagen vreselijk verkouden ben denk ik niet dat iemand die klacht serieuzer gaat nemen als "het hoort erbij" Dit was nacht vijf zonder slaap. Ik word langzaaman helemaal gek
Nou, hier een zieke in huis. Mijn dochter van 8 die vanmorgen krampachtig naar beneden kwam. Overal (spier)pijn en erge hoofdpijn. Als een kacheltje voelde ze aan. Temp was 39.2. Dus sinaspril gegeven en thuisgehouden. Vanmiddag heeft ze een uurtje geslapen. Ze heeft 2 grote bekers drinken op en 2 eierkoeken en een broodje (eten vind ik dan niet zo belangrijk). Ze oogde de hele dag enorm moe. Begin vd avond was alle pijn weer terug, temp was 39.7. Dus weer een sinaspril gegeven en op bed gelegd. Ze ziet heel bleekjes, maar is gelukkig niet misselijk oid. Hoe lang mag zo'n hoge koorts aanhouden bij een kind? 5 dagen toch?
Hoi hoi, De koorts an sich maakt niet heel veel uit (we nemen idd een max van 5 dgn aan, bij jonge kinderen 3 dagen), het gaat meer om de gesteldheid van jouw dochter. Let op uitdrogingsverschijnselen (niks drinken, niet plassen, ingevallen ogen, sufheid, apathisch reageren). Ik lees dat zij 8 jaar is, dus ze kan dingen al wel aangeven als het goed is. Hou haar natuurlijk evengoed in de gaten en trek aan de bel bij alarmsymptomen.
Ze heeft vandaag nog geen liter gedronken dus. Ze was het ene moment suffig en praat dan ook meer loom, maar bijv 15 minuten later reageert/praat ze normaal. Dit beeld wisselde gedurende dag, waarbij de suffigheid/moeheid meer aanwezig was dan de alertheid. En natuurlijk een bleek gezicht, maar dat wijdt ik voor nu maar even aan haar lichamelijke gesteldheid (moei en sufheid). Morgen ff goed opletten op haar dus