Nog even een mannentopic..zucht

Discussie in 'De lounge' gestart door Nescio, 2 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nescio

Nescio Niet meer actief

Dit kan er nog wel bij, tussen alle hitte- en mannenklaagtopics door.;)

Mijn man is momenteel met man en macht in ons nieuwe huis aan het klussen. Omdat het alleen zwaar afbraakwerk is (tot nu toe), we geen oppas hebben en de zaak moet doordraaien, hebben we afgesproken dat ik hier thuis blijf voor het werk en onze dochter, en hij daar (met versterking) bezig is.
    We hadden al afgesproken dat hij vandaag niet zou gaan klussen wegens de warmte en iedereen was moe want de afgelopen dagen hebben ze enorm veel werk verzet.
    Ik verheugde me dus heel erg op deze dag samen, als gezin, zag ons al de koelte opzoeken in het park en daarna naar Gamma en Leen Bakker rijden en alvast de prijzen voor parket bekijken,vergelijken, etc..
    Nu was het hier 's ochtends al 32 graden en echt niet uit te houden in ons appartement,dus ik stelde voor rond 12 uur naar het park te gaan. Onze dochter kon ook echt niet slapen in de warmte en we hadden de hoop dat ze in het park haar dutje zou doen.
    Broodjes gesmeerd, koelbox mee,en gaan. Helaas, na een half uurtje raakte dochter over haar toeren omdat ze zich niet aan de slaap kon overgeven. Alles weer ingepakt, lekker in de auto met airco. Ze slaapt altijd als een roos in de auto. Rijdt mijn man naar huis. Zet ons bij de deur af, ik leg dochter in bed en verwacht hem elk moment terug.

Ik wacht, een half uur, drie kwartier. Dan bel ik hem. "Schat, ik ben in het nieuwe huis". WAT?? "Ja, ik dacht we konden toch niets meer doen, en het werk moet doorgaan." Is hij daar alleen bezig en zit ik hier "opgesloten" in een bloedheet appartement. Op onze dag als gezin. Ik ben heel blij dat hij zo'n vaart achter die klussen zet en voel me soms schuldig dat ik hem niet bij alles kan bijstaan, maar dit?

Ik was flink over mijn theewater, het voelde echt als een teleurstelling. Heb zo gehuild in deze pokkehitte. Bah. Nu wachten tot hij thuiskomt met de boodschappen.

2. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    tja ik vraag mij dan af wat je dan had willen doen met zijn 3en thuis zitten in de pokkehitte, want het park werkte ook niet, of wou je in deze hitte wel naar gamma en leen bakker gaan, lijkt mij ook niet dat de kleine meid daar zin in zou hebben, dus ja ik kan het dan wel begrijpen dat hij naar het huis gaat en een beetje verder klust, wat ik overigens niet begrijp is dat hij dat niet even melde in de auto. of toen hij wegging.

3. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Dit dus :)

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

Precies, dat had hij best even mogen zeggen! En ik denk dat hij je wel mee had willen nemen boodschappen doen vanwege de airco in elke supermarkt ofzo, mja, dan zit je met DL.

5. Nescio

Nescio Niet meer actief

Jullie hebben gelijk :) maar in de auto zou het nog koeler zijn dan hier. En in de Gamma is normaal ook airconditioning.

Maar goed, ik snap hem zeker. Ik voel me alleen een beetje in de steek gelaten,en dat vind ik weer kinderachtig van mezelf.

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Hij had t wel ff kunnen doorgeven maar wat wilde je anders? 3 uur in de gamma rondlopen omdat het daar koel is?

Vind t juist wel lief dat hij met dit weer in jullie huis gaat werken

7. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Snap dat het effe niet leuk was maar wel lief dat hij door wilt werken ondanks de hitte.. Misschien even afspreken dat hij voortaan ook zegt als hij weg gaat zodat je niet verstoppertje aan het spelen bent in je eentje? :)

8. MamavanNikhil

MamavanNikhil Bekend lid

16 okt 2012
    760
    1
    0
    Een heel herkenbaar gevoel hoor!
    En je hoeft je toch zeker niet schuldig te voelen om je gevoel..?!
    Hier gebeurd het ook regelmatig, en dan ben ik ook verdrietig!
    Gelukkig heb ik ondertussen geleerd om hrm te vertellen hoe ik mij erover voel en waarom.. want mannen kunnen dit niet uit zichzelf snappen uit eigen ervaring!! (Grrrr)

Deel Deze Pagina